آخرین عناوین اخبار » صفحه نخست
کد خبر : 59925
پنجشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
امام‌جمعه شهرستان اهر:

بسیج به تربیت نیروهای انقلابی و مسئولیت‌پذیر توجه بیشتری کند

بسیج به تربیت نیروهای انقلابی و مسئولیت‌پذیر توجه بیشتری کند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر نیز در این دیدار با اشاره به این‌که سیستم آموزشی کشور باید به نیروسازی در تراز انقلاب بیش از پیش توجه داشته باشد گفت: وقتی نیروهای مکتبی و انقلابی تربیت یافته و وارد جامعه شوند؛ یقیناً با فعالیت و حرکات جهادی این جوانان انقلابی مشکلات نیز قابل حل خواهد بود.

امام جمعه اهر بابیان این‌که تشخیص بسیج و بسیجی واقعاً دقیق و توأم با دقت است، افزود: بسیجی به فکر دنیا و شأن و شهرت نیست؛ بلکه ملاک بسیجی بودن باید جلب رضایت خداوند متعال باشد.

وی اضافه کرد: شخصیت شهید سردار سلیمانی باید برای همگان الگو باشد، سردار دل‌ها شخصیتی داشت که همه اقشار مختلف مردم، انقلابی و غیر انقلابی و … علاقه به این شهید سرافراز اسلام داشتند.

حاجی‌زاده بر ضرورت تربیت نیروهای انقلابی و مسئولیت‌پذیر تاکید کرد و گفت: اصلی‌ترین موضوعی که بر آن تأکید داریم این است که بر تربیت نیروهای انقلابی، بسیجی و متخصص بیشتر توجه شود تا این جوانان آینده انقلاب را تضمین کنند

امام جمعه اهر با تاکید بر این‌که بعد از انتخابات؛ جنگ قدرت در آمریکا به راه افتاده و حتی توان مقابله با ویروس کرونا را هم ندارد، بیان کرد: فشار و تحریم‌ها تا به حال باعث پیشرفت کشورمان شده و در شرایط تحریمی نیاز نیست گیج و سردرگم شویم در حالی که مسیر روشن در پیش‌رو داریم.

وی یادآور شد: باید از فرصت‌ها به نفع کشور استفاده کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

حاجی‌زاده تصریح کرد: به جای التماس به دشمنان برای رفع تحریم‌ها؛ باید از درون کشور را بی‌نیاز و قوی کنیم تا دشمن از ابهت ایران و ایرانی هراس داشته باشد.

امام جمعه اهر با ذکر این‌که بسیجی هرجایی مشکل به وجود آمده سریع وارد عمل شده و آن را حل کرده است، خاطرنشان کرد: خدمات بسیج و سپاه در ایام شیوع ویروس کرونا بسیار ارزنده بود؛ هرچند تأکید داریم نباید اسیر و گرفتار کرونا شویم