آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 61936
دوشنبه - ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

تسلیم‌سازی ملت ایران در برابر استکبار جهانی از اهداف آشوب‌های اخیر بود

تسلیم‌سازی ملت ایران در برابر استکبار جهانی از اهداف آشوب‌های اخیر بود

به گزارش اهرامروز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی گفت: بی‌تفاوت کردن مدیران و خواص از اهداف دیگر دشمن در قضایای اخیر بود، وقتی در شرایطی که باید از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم برخی‌ها از جمله خواص سکوت می‌کنند اگر امروز در برابر توطئه‌های دشمنان دفاع نکنیم چه کسی از کشور دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: بی‌تعارف می‌گویم عمده‌ترین نارضایتی مردم از مدیران و ادارات است، این مهم نشان می‌دهد که سوءمدیریت و بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات مردم و جامعه در بین مدیران و مسئولان ما رسوخ کرده و دشمن از این گسست سوءاستفاده می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی مدیران و مسئولان نسبت به رواج بی‌بند و باری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم تحول در جامعه ما ایجاد شود بایستی تحول را از مدیران و مسئولان آغاز کنیم، مردم ایرادی ندارند و صادقانه بگویم چنین مردمی همیشه همراه و وطن‌پرست پیدا نمی‌شود و وطن‌پرستی ملت ایران در اغتشاشات اخیر به وضوح قابل مشاهده بود.

نجفقلی‌زاده سرایی ابراز داشت: مدیران ادارات برای اثبات این‌که مدیر تراز انقلاب اسلامی و جهادی هستند بین خویشاوندان و مردم تبعیض قائل نمی‌شود، همین تبعیض‌ها و ناعدالتی‌هایی که گاهاً از سوی برخی مدیران مشاهده می‌کنیم باعث بدبینی مردم می‌شود و دشمن با جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه‌ای از شکاف‌ها استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که نیروهای مسلح شیعه و سنی با نشان دادن اقتدار در مقابل حملات تروریست‌های کومله و دمکرات‌ها، امنیت پایدار مرزهای غربی را تأمین کرده‌اند، گفت: امنیت مرزهای غربی توسط اهل سنت تأمین شده و اجازه تعرض به تروریست‌ها در مرزها را نمی‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا افزود: استکبار جهانی در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای، فضا را به سمت تطهیر رژیم پهلوی سوق داد این در حالی بود که جوانان ما بدون شناخت از جنایت‌ها و خیانت‌های پهلوی، از این رژیم به‌صورت ناخواسته حمایت کردند و در ادامه شعارها در اغتشاشات و ناآرامی‌ها صرفاً علیه مقام معظم رهبری بود چون دشمن در جنگ رسانه‌ای طوری برنامه‌ریزی کرده بود تا به نتیجه برسد.

خبر: علی دایلاری