آخرین عناوین اخبار » اقتصادی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 4525
جمعه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
ناظر اداره کل راه و شهرسازی استان در آزمون نظام مهندسی اهر:

تعیین سطح علمی مهندسان توسط آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان

تعیین سطح علمی مهندسان توسط آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان

بهرنگ مکاری در حاشیه آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در گفتگو با خبرنگار اهرامروز اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردانهای فنی منطقه ارسباران در دانشگاه پیام نور واحد اهر برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه آزمون داوطلبان شهرهای اهر، هریس، ورزقان، کلیبر، خدآفرین و هوراند در شهرستان اهر برگزار می شود گفت: تمامی مهندسانی که در رشته های معماری نظارت، معماری طراحی، عمران نظارت، عمران محاسبات، نقشه برداری و تاسیسات مکانیکی و برق فارغ التحصیل می شوند برای اخذ پروانه اشتغال در یک آزمون شرکت می کنند.

ناظر آزمون اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه قبلا تمامی آزمونهای نظام مهندسی در شهر تبریز برگزار می شد که برای سهولت کار داوطلبان عزیز این آزمون در ۳ حوزه شهر تبریز و شهرهای اهر، مراغه، مرند و بناب نیز برگزار می گردد عنون کرد: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه ۹۵ همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

مکاری ادامه داد: در روز پنجشنبه در رشته های نظارت عمران، نقشه برداری، طراحی معماری و عمران، تعداد ۱۸۵ نفر در نوبت صبح و ۱۲۲ نفر در نوبت بعد از ظهر در آزمون شرکت کردند.
ناظر آزمون اداره کل راه و شهرسازی استان با ذکر اینکه داوطلبان در ۷ رشته مهندسی در این آزمون حضور دارند گفت: از همکاری صمیمانه پرسنل دانشگاه پیام نور واحد اهر که هم از لحاظ سمعی و بصری و هم لحاظ مراقبین و نظم و انظباط، سبب برگزاری آزمون به نحو احسنت شدند تقدیر تشکر میکنم.