آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » علم و فناوری » علمی و آموزشی
کد خبر : 60891
سه شنبه - ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی:

حمایت از طرح های ایده تا ثروت شهرستان اهر

حمایت از طرح های ایده تا ثروت شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، عبدالرضا واعظی عصر سه شنبه در اختتامیه نخستین جشنواره رویش از ایده تا ثروت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر افزود: برگزاری جشنواره رویش از ایده تا ثروت از ۲ سال گذشته در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود و در این دوره در شهرستان اهر برگزار شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: فراخوان جشنواره رویش در اسفندماه سال گذشته اعلام شده بود که در این راستا ۷۶ طرح از سوی نخبگان، جوانان و اساتید دانشگاهی شهرستان اهر به این جشنواره ارسال کرده بودند.

وی ادامه داد: پس از مراحل داوری طرح‌ها، ۱۶ طرح و ایده انتخاب شد و ۱۳ طرح در قالب استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر با حمایت و تسهیلاتی که دریافت خواهند کرد در اختتامیه این جشنواره تجلیل شدند.

واعظی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی به منتخبان جشنواره رویش از ایده تا ثروت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر از سوی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این تسهیلات پس از انجام مراحل نظارت و تأیید ناظرین طرح در اختیار تیم‌های فناور قرار خواهد گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی بابیان طرح‌های منتخب جشنواره رویش از ایده تا ثروت شهرستان اهر به شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل می‌شوند، یادآور شد: جوانان و نخبگان شهرستان اهر از امروز یک حامی به نام مرکز رشد واحدهای فناور دارند که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر مستقر است و تمامی نخبگان، جوانان و مخترعین شهرستان اهر تحت حمایت این مرکز قرار می‌گیرند.