آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 60208
سه شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

دهه فجر، نقطه رهایی از استبداد و رسیدن به استقلال و خودباوری است

دهه فجر، نقطه رهایی از استبداد و رسیدن به استقلال و خودباوری است

به گزارش اهرامروز به نقل از فارس، سرهنگ پاسدار موسی صفی در نشست خبری با محوریت موضوع گام دوم انقلاب در شهرستان اهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر از اصحاب رسانه خواست در کنار صداقت و دقت، مشکلات و معضلاتی مبتلابه مردم و همچنین دستاوردهای نظام و انقلاب را در اولویت خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و دستاوردهای  نظام در زمینه‌های مختلف بسیار چشمگیر بوده و غیرقابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: امروز، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون هزاران شهید در تمام عرصه‌های سیاسی،  دفاعی، فرهنگی، نظامی و… به کمال رسیده‌ایم و دشمن حتی جرات رویارویی با ما را ندارد.

سرهنگ پاسدار صفی خواستار تعامل تنگاتنگ مسئولان با اصحاب رسانه شد و افزود: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند و باید در نوشتن و قلم فرسایی خدا را در نظر داشته و با خلوص، صداقت و نیت پاک مشکلات و معضلات جامعه را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با اعتقاد و اتکال به خدا و باور قلبی خود توانست در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب بایستد، گفت: خداباوری، مردم باوری و خودباوری سه باور مهمی است که امام راحل به عنوان راهگشای بسیاری از مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… به یادگار گذاشتند، از این رو باید گفتمان «ما می توانیم» را احیا کنیم.

وی افزود: ایران اسلامی امروز در ساخت موشک، انواع سلاح، محصولات علمی، فرهنگی و… به نقطه‌ای از خودباوری و خود اتکایی رسیده که پیش از این در زمان هشت سال جنگ تحمیلی، حتی فشنگ و یا سیم خاردار هم نداشتیم؛ این امر به برکت نظام و خودباوری است که باید این دستاوردها به نحو احسن در جامعه و به ویژه برای نسل جوان امروز تبیین و اطلاع رسانی شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال این شهرستان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام