آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 10280
چهارشنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
بیانیه بسیج رسانه آذربایجان شرقی به مناسبت آزادسازی خرمشهر

سوم خرداد تجسم عصاره انقلاب و دفاع مقدس است

به گزارش اهرامروز به نقل از مهر، در بیانیه بسیج رسانه آذربایجان شرقی آمده است:  در عملیات بیت المقدس نه تنها صدام و ارتش مغرورش شکست خورد بلکه استکبار جهانی در مقابل اراده و عزم رزمندگان شجاع و ملت آزاده ایران زانو زده و شکست خفت بار را متحمل شد.

در ادامه بیانیه بسیج رسانه تصریح شده است: سوم خرداد تجسم عصاره انقلاب و دفاع مقدس و تجلی اتکاء به خداوند و اطاعت از رهبری و عزم راسخ مردم ولایتمدار ماست و برای همیشه الهام بخش نسل های آینده در سینه تاریخ خواهد ماند.

این بیانیه می افزاید: اکنون با گذشت ۳۵ سال از حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز آزادسازی خرمشهر، همچنان یادآوری «عملیات بیت‌المقدس» و حماسه مقاومت، ایثار و پیروزی رزمندگان اسلام در پاکسازی خرمشهر از لوث وجود اشغالگران بعثی باعث زنده شدن روح مقاومت و حماسه و تولید عزم اراده ملی برای مقابله با دشمنان انقلاب و بدخواهان ایران عزیز می‌شود.

این بیانیه در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر بیان می کند: حضور مردم در انتخابات ۹۶ یک رزمایش بزرگ در عرصه حمایت از نظام و انقلاب و لبیک به ندای رهبری در حضور حداکثری و مشارکت بود، امروز در نتیجه‌ تدبیر و اندیشه‌ بلند رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در اوج قله‌های افتخار قرار دارد و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری به یأس مبدل کرده است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: در شرایط خطیر کنونی نیز که ایران اسلامی در عرصه نبردی سرنوشت‌ساز با دشمنان قرار دارد، حال نوبت ما فعالان رسانه ای است که در مقابله با جنگ نرم دشمن علیه کشور و اسلام ناب محمدی(ص)   با توجه به قدرت نرم خود مقتدرانه و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و با عمل به شعار سال بیت المقدس دیگری بیافرینیم و در این عرصه بزرگ فکری انشاا…به پیروزی نهایی برسیم.