آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 60968
پنجشنبه - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
سرپرست شهرداری اهر در جمع اعضای شورای اسلامی شهر:

شهرداری اهر را در اتاق شیشه‌ای قرار می‌دهم/ نظرخواهی از مردم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری

شهرداری اهر را در اتاق شیشه‌ای قرار می‌دهم/ نظرخواهی از مردم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری

به گزارش خبرنگار اهرامروز، علیرضا پورصادق در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر اهر اظهار داشت: از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر اهر برای انتخاب بنده به عنوان سرپرست شهرداری اهر قدردانی می‌کنم و تا زمان انتخاب شهردار؛ تمامی تلاش خود را برای پیشبرد امور شهرداری و شهری به‌کار خواهم گرفت.

سرپرست شهرداری اهر با اشاره به این‌که اجازه سوءاستفاده از شهرداری و اموال عمومی را به هیچ احدی نخواهم داد، افزود: شاید برخی فکر کنند که چون شهردار نداریم و با سرپرستی اداره می‌شود بخواهند سوءاستفاده کنند مقابل‌شان خواهم ایستاد.

وی ادامه داد: هرچه زمان انتخاب شهردار جدید کمتر باشد به ثبات شهرداری اهر کمک می‌کند و اعضای شورای اسلامی شهر اهر در انتخاب شهردار بایستی به تمامی مسائل ریز و درشت از جمله شرایط احراز شهردار توجه داشته باشند، چراکه اگر شهردار منتخب اعضای شورای شهر موردی داشته باشد در استعلام مراجع ذی‌صلاح به مشکل برخواهد خورد و نهایتاً گزینه ردصلاحیت می‌شود.

پورصادق بابیان این‌که بنده به عنوان سرپرست از شهرداری اهر تا زمان انتخاب شهردار از حق و حقوق صیانت کرده و امانتداری می‌کنم، گفت: اتاق فکر متشکل از نخبگان و کارشناسان حوزه‌های مختلف امور شهری را در اولین فرصت تشکیل می‌دهم و سعی می‌کنیم تا بر عمل به وظایف ذاتی شهرداری اهر متمرکز شویم.

سرپرست شهرداری اهر بابیان این‌که در طول سال‌های گذشته اگر اقداماتی برای درآمد پایدار، اشتغال‌زایی و … توجه می‌شد اکنون وضعیت شهر بدین‌شکل نبود، ابراز داشت: توسعه عمرانی و آبادانی شهر اهر که شورای اسلامی شهر و شهرداری در این خصوص وظیفه‌هایی دارد را می‌توان با اتحاد و همدلی عملی نمود، این در حالی است که در جذب سرمایه‌گذار تابه‌حال کم‌کاری شده است.

وی اضافه کرد: قرار دادن شهرداری اهر در اتاق شیشه‌ای با هدف شفافیت از نقاط ضعف و قوت جزو برنامه‌های بنده است، البته مردم را نامحرم نمی‌دانیم بلکه شفاف‌سازی جزو مواردی است که در قانون به صراحت آمده تا شهروندان اهری از مسائل ریز و درشت شهرداری اهر مطلع باشند و بدانند شهرداری را در چه شرایطی تحویل گرفته‌ایم.

پورصادق با تأکید بر این‌که برای تحقق مطالبات شهروندان اهری از شهرداری اهر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم، یادآور شد: منِ پورصادق در شهرداری اهر شاید از نظر اداری سرپرست باشم اما فرقی بین خود و دیگران نمی‌گذارم بلکه با قبول مسئولیت بایستی برای جلب رضایت شهروندان تلاش کنم.

سرپرست شهرداری اهر خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی و زیرساختی با نظر شهروندان اجرا می‌شود، چراکه به همفکری و مشورت‌پذیری معتقدم و به عملکرد انفرادی باور ندارم.

خبر از: علی دایلاری اصل