آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 59994
یکشنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
امام‌جمعه شهرستان اهر:

مدافعان سلامت در ایام کرونایی احساس تنهایی نکنند

مدافعان سلامت در ایام کرونایی احساس تنهایی نکنند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان باقرالعلوم اهر به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به این‌که شیوع کرونا باعث شد تا نقش کادر درمان و پرستاران در سلامتی و تندرستی مردم مشخص شود اظهار داشت: کادر درمان در شرایط کرونایی مجاهدانه، فداکارانه و جان برکف برای حفظ سلامتی مردم و دور از خانواده تلاش کرده و می‌کنند.

وی افزود: ولادت حضرت زینب (س) بهانه‌ای است تا بتوانیم از خدمات و زحمات شبانه‌روزی کادر درمان به ویژه پرستاران قدردانی کنیم؛ هرچند این تقدیر و تشکرها نمی‌تواند از خستگی و فداکاری کادر درمان را در ایام کرونایی جبران کند.

امام جمعه اهر با ذکر این‌که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش علم به خصوص در حوزه بهداشت و درمان، نسبت به گذشته مرگ و میر کاهش یافته است، گفت: با توزیع واکسن ویروس کرونا؛ قطعاً شاهد این خواهیم بود که حتی یک نفر از هم‌وطنان بر اثر ابتلا به این ویروس فوت نکند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه مقابله با ویروس کرونا نباید احساس تنهایی کنند، چراکه با دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی همه مسئولان کشوری پشتیبان و حامی کادر درمان هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان حاج قاسم سلیمانی و فخری‌زاده شهدای ترور خاطرنشان کرد: همان‌طور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و فخری‌زاده از جان خود برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی گذشتند؛ ما نیز باید مدافع انقلاب اسلامی و در خدمت مردم شریف باشیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه دکتر محمد میرزاپور با پیشنهاد فرمانده سپاه ناحیه اهر و طی حکمی از سوی سردار خرم فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اهر معرفی شد.