آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 59435
چهارشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
معاون فرماندار اهر:

مدیریت و مقابله با کرونا به تنهایی از عهده‌ی شبکه بهداشت و درمان اهر خارج است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی حسن‌زاده در آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید بیمارستان ۱۴۹ تختخوابی باقرالعلوم اهر با قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: بیمارستان باقرالعلوم اهر ریاستی همچون دکتر حیدری از پزشکان معروف شهرستان و استان داشت که در سمت جدید؛ بیمارستان اهر برای مدتی بدون رئیس بود و مدیریت این بیمارستان در شرایط کرونایی هم به خوبی توانست به نیازها پاسخ دهد.

معاون فرماندار اهر افزود: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر و همکاران‌شان علی‌رغم عمل به وظایف ذاتی، در مقابله با ویروس کرونا زحماتی زیادی کشیدند که جای دارد تا از تلاش‌ها و زحمات آنها قددرانی کنیم.

وی ادامه داد: علی‌رغم فراز و نشیب‌ها در اقدامات مقابله با کرونا؛ الحق والانصاف کارنامه مقابله و مبارزه با کرونا در شهرستان اهر تا حدی قابل قبول است و رفته‌رفته شهرستان اهر از نظر شیوع ویروس کرونا از وضعیت قرمز در حال خروج است.

حسن‌زاده با اشاره به این‌که مدیریت و مقابله با ویروس کرونا به تنهایی از عهده‌ی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر خارج است، گفت: همه اقشار اعم از مردم، ادارات دولتی و کادر درمان از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا پای کار بودند و برای مقابله با این ویروس منحوس زحمت کشیدند و همراهی مردم برای ریشه‌کن کردن این ویروس کرونا ضروری است.

معاون فرماندار اهر خاطرنشان کرد: گاهاً در اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر مشکلات و نارسایی‌هایی وجود داشت که حتی به فضای مجازی نیز کشیده شده است، امیدواریم با مدیریت جدید بیمارستان شاهد مدیریت مشکلات و نارسایی‌ها خواهیم بود و از طرفی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز می‌تواند به وظایف ذاتی خود بیش از پیش بپردازد تا رسالت سازمان‌شان محقق شود.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر خاطرنشان کرد: ما و تمامی مدیران دستگاه‌های دولتی هرچه در توان داریم برای موفقیت کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا دریغ نمی‌کنیم.