آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 59447
چهارشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

مدیر جدید منابع آب اهر معرفی شد/ جلیل‌زاده: مشکلی در تامین آب شرب و کشاورزی اهر وجود ندارد

مدیر جدید منابع آب اهر معرفی شد/ جلیل‌زاده: مشکلی در تامین آب شرب و کشاورزی اهر وجود ندارد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مجتبی جلیل‌زاده در تودیع و معارفه‌ی مدیر سابق و جدید منابع آب شهرستان اهر با اشاره به این‌که مدیریت منابع آبی در شرایط فعلی بسیار سخت است، اظهار داشت: مدیریت منابع آبی موضوعی فرابخشی بوده و اداره منابع آب شهرستان بایستی در این خصوص با تمامی دستگاه‌های اجرایی هماهنگ باشد.

 

 

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی افزود: تعامل و همکاری با مردم برای مدیریت منابع آبی؛ علی‌الخصوص در شهرستان اهر به لحاظ وجود سدستارخان و شبکه اهرچایی در این شهرستان همکاری و تعامل با مردم بیش از پیش اهمیت دارد.

وی ادامه داد: وجود سدستارخان نعمتی گران‌بهاست که در زمان خود در شهرستان اهر احداث شده و باعث توسعه بیشتر شهرستان اهر شده است، مخصوصاً در تامین آب شرب که در برخی از مناطق آذربایجان شرقی مشکلاتی وجود دارد ولی وجود سد ستارخان از مشکلات کاسته است.

جلیل‌زاده با تاکید بر این‌که خوشبختانه مشکلی در تامین منابع آب شهرستان اهر نداریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیر جدید منابع آب شهرستان اهر با تعامل و همکاری بین‌بخشی گام‌های بزرگی در حل مشکلات و چالش‌های آبی شهرستان اهر بردارد.