آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 60971
جمعه - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر خبر داد:

واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر/ خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار کرونا متحدانه ظاهر شدند

واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر/ خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار کرونا متحدانه ظاهر شدند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، الیاس ممی‌پور از واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای دارای مجوز شهرستان اهر خبر داد، گفت: واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر که طی لیستی به شبکه بهداشت و درمان اعلام شده از ۱۲ مردادماه آغاز شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر جزو گروه‌های درگیر با ویروس کرونا بودند که از زمان شیوع این ویروس پای‌کار بوده‌اند و حتی در اماکن آلوده به ویروس کرونا برای آگاهی‌بخشی به مردم حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: برخی از خبرنگاران اهری برای اطلاع‌رسانی وضعیت کرونایی که مجبور به حضور در محل‌های مختلف بودند نیز دچار این بیماری شدند اما در عین حال دست از تلاش برنداشتند.

ممی‌پور با قدردانی از همکاری شبکه بهداشت و درمان اهر در واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اهر ابراز داشت: خوشبختانه اقدامات شبکه بهداشت و درمان اهر در واکسیناسیون جمعیت هدف نسبت به سایر شهرستان‌ها قابل ستایش است و این شهرستان در حوزه واکسیناسیون توانسته با تلاش‌های کادر درمان به جایگاه نخست استانی دست یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر خاطرنشان کرد: واکسیناسیون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در آستانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار با هماهنگی بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه بهداشت انجام گرفت و ۲۴ تَن از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای اهر واکسینه شدند.

خبر از: علی دایلاری اصل