آخرین عناوین اخبار » بهداشت و درمان » پیشخوان » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 59178
پنجشنبه - ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر:

وجود مراکز درمانی همچون درمانگاه «روز سالم» به کاهش بار مراجعات به بیمارستان کمک زیادی می‌کند

وجود مراکز درمانی همچون درمانگاه «روز سالم» به کاهش بار مراجعات به بیمارستان کمک زیادی می‌کند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد میرزاپور در آیین افتتاحیه درمانگاه شبانه‌روزی «روز سالم» منطقه ارسباران در شهرستان اهر با اشاره به این‌که در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، تفاوتی بین مراکز دولتی و خصوصی نیست، اظهار داشت: بخش خصوصی و دولتی در سیستم بهداشت و درمان، یک هدف مشخص و یک خانواده‌اند.

وی افزود: بسیار افتخار می‌کنیم که در منطقه ارسباران و شهرستان اهر؛ درمانگاهی شبانه‌روزی با تجهیزات و امکانات جدید و کادر درمانی با سابقه که اغلب همکاران ما در سیستم درمانی هستند، هدف خود را خدمت‌رسانیبه مردم شهرستان اهر و منطقه گذاشته‌اند و معتقدند باید خدماتی در خور شان مردم ارائه دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر ادامه داد: هرچند در اهر درمانگاه شبانه‌روزی داریم ولی بنا به دلایلی، درمانگاه‌های شهری اهر تا ساعت ۱۲ شب فعالیت می‌کنند و قرار بر این شد درمانگاه «روز سالم» به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند.

میرزاپور بابیان این‌که برای کاهش بار مراجعات به بیمارستان باقرالعلوم اهر در شرایط کرونایی، وجود درمانگاه‌های متعدد می‌تواند به سیستم بهداشت و درمان کمک زیادی کند، گفت: سیستم درمانی دولتی و توانایی آن محدود است و قطعاً وجود درمانگاه‌های شبانه‌روزی همچون «روز سالم» می‌تواند به سیستم بهداشت و درمان کمک کند.

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان اهر برای ارائه خدمات به مردم از درمانگاه تازه تاسیس حمایت می‌کند و خدماتی که قرار است این درمانگاه ارائه دهد در قدم نخست قابل تحسین بوده و طبق قول و قرارها، خدمات تخصصی نیز در درمانگاه شبانه‌روزی «روز سالم» ارائه خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر تصریح کرد: شهرستان اهر به لحاظ جمعیت و موقعیت‌اش به عنوان مرکز منطقه‌ی ارسباران نیازمند امکانات و خدمات درمانی است که اکنون در اختیار داریم و درمانگاه‌های شهرستان اهر با امکانات و تجهیزات بروزشان می‌توانند در خدمات‌رسانی به مردم ارسباران نقش کلیدی داشته باشند.

انتهای پیام/