آخرین عناوین اخبار » خبرنگاران اهر » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 14716
یکشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر:

ویژگی های خبرنگاران موفق امانتداری و صداقت است/ لزوم حمایت خبرنگاران از ورزش

ویژگی های خبرنگاران موفق امانتداری و صداقت است/ لزوم حمایت خبرنگاران از ورزش

به گزارش خبرنگار اهرامروز، جلیل علیجانپور در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اهر، اظهار داشت: خبرنگاران اگر هر اقدامی از سوی دستگاه ها اجرایی و خدماتی که انجام می گیرد را پوشش و انعکاس ندهند در واقع هیچ اقدامی انجام نشده است و به نوعی می توان گفت که خبرنگاران چشمان همیشه بیدار جامعه هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ادامه داد: خبرنگاران همیشه یار و یاور جامعه ورزشی هستند و اخیراً که شهرستان اهر میزبان چندین مسابقات کشوری بود این اقدامات دیده نمی شد مگر با دوربین و قلم خبرنگاران، ما نیز از زحمات و تلاش هایی که خبرنگاران حامی ورزش در راستای تقویت، تشویق و ترغیب جوانان به ورزش کشیده اند قدردان هستیم.

وی با اشاره به اینکه آگاه سازی و انعکاس اخبار درست از وظایف خطیر خبرنگاران و اصحاب رسانه است، گفت: متاسفانه امروزه برخی اخبار نادرست و ضو نقیض در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شود هر چند نمی توان تمامی مطالب کاربران را نظارت کرد ولی وظیفه خبرنگاران اینجاست که با آگاه سازی و انعکاس واقعیت ها برای مخاطبان در برابر افراد سودجو می ایستند.

علیجانپور بابیان اینکه تمامی تلاش هایمان برای حمایت از قهرمان و ورزشکاران به کار گرفته ایم، ابراز داشت: وقتی ورزشکاری با کسب عنوان قهرمانی به زادگاهش باز می گردد اینجا مسئولین وظیفه دارند تا قدم هایی برای رفع مشکلات شان بردارند به طوری که ما تاکنون برای حمایت از ورزشکاران قهرمان تلاش کرده و می کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در پایان سخنان خود از تلاش های رئیس سابق اداره ورزش و جوانان این شهرستان که کارهای جهادی با شعار نهضت پنج آجر را شروع کرده بود قدردانی کرد.

همچنین در جریان این نشست صمیمی خبرنگاران شهرستان اهر نکته نظرات خود را در خصوص تقویت ورزش شهرستان بیان کردند.

انتهای پیام/