به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مستندی از زندگی آرنولد شوارتزنگر بازیگر مشهور دنیای اکشن و بدن‌ساز مشهور با عنوان «رو در رو با آرنولد شوارتزنگر» قرار است روز ۲۷ سپتامبر از شبکه معتبر نشنال جئوگرافیک پخش شود.

این مستند سه ساعته با گفتگو با شماری از دوستان آرنولد و چهره‌های مشهور هالیوودی از دیدگاه‌های آنها درباره این بازیگر سخن گفته است.

این فیلم در واقع از یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های یک مهاجر در آمریکا سخن می‌گوید و قصد دارد زندگی مردی را تشریح کند که به دنبال رویاهایش رفت. در این فیلم مجموعه‌ای از بازیگران و بدن‌سازان برابر دوربین قرار گرفته‌اند تا از تجربیات و خاطرات‌شان با آرنولد بگویند. کارل ویدرز بازیگر اکشن، ری دان چونگ بازیگری که در فیلم «کوماندو» حضور داشت، ایوان ریتمن تهیه‌کننده و کارگردان از جمله افرادی هستند که در این فیلم با آنها گفتگو شده است.

بخشی از این فیلم نیز به ارایه دیدگاه‌های آن‌هایی اختصاص یافته که به نوعی برابر آرنولد قرار گرفتند مثلا لو فریگنو برای کسب عنوان آقای المپیا در برابر آرنولد مبارزه کرد.

تام مک کلینتاک رقیب شوراتزنگر در انتخابات فرمانداری کالیفرنیا در سال ۲۰۰۳ هم از دیگر حاضران در این فیلم است.

هر یک از این افراد از زاویه دید خود و تجربیات مشترک‌شان با آرنولد سخن گفته‌اند.

در این میان ریک دراسین یکی از مصاحبه‌کنندگان با آرنولد در این مستند از همراهان او در عرصه بدن‌سازی در دوره طلایی موفقیت وی بود. این بدن‌ساز ماجراهای مشترک زیادی از این بازیگر داشت و از تمریناتش با وی در باشگاه مارینا دل ری در آخر هفته‌ها حرف‌های زیادی زده است.

همکار سابق او در بدن‌سازی معتقد است آرنولد واقعی را می‌توان هنگام تمرین ‌دید و شناخت. وی که از دوران مدرسه با او همراه بود در دوره بدن‌سازی نیز با آرنولد همراه بود و در این مستند از تمرینات، غذا خوردن‌ها، خندیدن‌ها و زندگی اجتماعی‌شان سخن گفته است.

آرنولد شوارتزنگر ۶۹ ساله تهیه کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی، برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است. وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است. او اکنون در حال بازی در برابر دوربین برای ساخته شدن فیلم «۴۷۸» است.