به گزارش اهرامروز، علی محرمی در دومین جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با اشاره به پیش رو بودن رویداد تبریز ٢٠١٨ افزود: رویداد تبریز ٢٠١٨ بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت شهرستان های استان به خصوص اهر به گردشگران است.
وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر به صورت بین المللی در سال آینده از اولویت های ما بوده که تحقق این امر نیاز به همکاری تمامی مسئولان منطقه، استان و کشور به ویژه مردم است.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران یک جشنواره خلاقانه بود که امسال یازدهمین دوره آن نیز در اواخر مرداد با حضور مسئولان کشوری، هنرمندان تئاتر از سراسر کشور و مسئولان استانی و منطقه در اهر برگزار می شود.
محرمی ادامه داد: بخش های مختلف هنری در جای خود بهترین بستر برای حفظ و انتقال فرهنگ، سنن، باورهای دینی و دفاع مقدس به مردم است و باید در برگزاری جشنواره ها در کنار کمیت، به کیفیت نیز توجه شود.
فرماندار اهر نیز در این جلسه گفت: بیش از ٣۵٠ نفر از هنرمندان کشور در یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در این شهرستان حضور می یابند.
سیدمحمد عابدی افزود: یکی از دغدغه های مهم مسئولان این شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ایجاد امکانات لازم از جمله آماده سازی محل اسکان و تغذیه است.
وی یادآوری کرد: برای برگزاری بهتر این جشنواره نیاز به اختصاص اعتبار ثابت بوده که امید است طبق قول هایی که از سوی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده شاهد تحقق آن در سال های آینده باشیم.
عابدی ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در قالب جشنواره ها در این شهرستان بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه بوده که استفاده از فرصت های به دست آمده ضروری است.