محمدرضا داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: همایش توسعه پایدار و بهره وری مصوبه اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر در سال ۹۶ بوده که برگزاری آن بر عهده دانشگاه پیام نور اهر محول شده است.

وی گفت: هدف از برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره وری با تاکید بر تحقق شعار سال “اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال” در شهرستان اهر، ایجاد بستری است برای محققان، استادان و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی تا با تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن تجارب، ایده های جدید و یافته های نوین نتایج تحقیقات خود را بر اساس محورهای همایش که در ۱۱ آبانماه سال جاری برگزار خواهد شد، ارائه کنند.

دبیر اجرایی همایش توسعه پایدار و بهره وری گفت: کمیته های علمی و اجرایی همایش توسعه پایدار و بهره وری تشکیل شده است و اساتید برجسته و شاخص از دانشگاه پیام نور سازمان مرکزی، دانشگاه تبریز، دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فنی و حرفه ای در کمیته علمی انتخاب شده اند و فرماندار شهرستان اهر بعنوان رئیس همایش و علی قاسمی از اساتید دانشگاه پیام نور بعنوان دبیر همایش در خدمت شان هستیم.

داداشی افزود: انجمن علمی توسعه بهره وری ایران ، انجمن توسعه و بهبود کفیت صنایع ایران و انجمن جمعیت شناسی ایران  و همچنین پایگاه های علمی ISC و ISD و CIVILICA از این همایش حمایت کرده اند و تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه های فوق نمایه خواهد شد و نظر به اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات لغایت ۲۰ مهر ماه می باشد.

وی ادامه داد: تاکنون نزدیک ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شده است. در اینجا جا دارد از مسئولین دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و حامیان شهرستان اهر به ویژه امام جمعه و فرماندار و معاون فرماندار که در شکل گیری و آغاز فعالیت این همایش عنایات بیشتری را مبذول داشتند تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: امیدوارم از این به بعد هم همانند سایر برنامه های شهرستان، رسانه ها برنامه ها و فعالیت های این همایش را که یک حرکت علمی و پژوهشی برای شناساندن پتانسیل ها و امکانات شهر، منطقه و استانمان است پوشش خبری دهند و همچنین از تمامی اهل قلم، تفکر و صنعت استدعا داریم با شرکت و ارسال مقاله در همایش ضمن پربار نمودن همایش، از نظرات سازنده خود ما را بهره مند سازند تا همگی از این طریق قدمی هر چند کوچک در جهت پیشرفت، توسعه و تولید و اشتغال منطقه برداشته باشیم.

انتهای پیام/