به گزارش خبرنگار اهرامروز، با پایان فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اهر، منتخبان شورای پنجم شهر اهر با حضور معاون فرماندار اهر و برگزاری مراسم تحلیف سوگند یاد کردند.

متن سوگندنامه اعضای شورای شهر اهر بدین شرح است؛

من در برابر کلام‌الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه‌بر شرف انسانی تعداد می‌کنم که در حفظ امانت و انجام هر چه‌بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و مقرارت کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه‌ها عدالت را نظر داشته و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم.

همچنین در جلسه‌ای که امروز چهارشنبه ۱ شهریورماه با حضور معاون فرماندار اهر و اعضای منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر اهر در محل فرمانداری برگزار شد، بر اساس رأی مخفی، صمد علی اکبرزاده به‌عنوان رئیس شورای شهر اهر، میر جلال‌الدین موسوی نایب‌رئیس، بهبود سعادتی  به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین اصغر فتح زاده به‌عنوان منشی و راضیه عباسی معروفان به‌عنوان سخنگوی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهر انتخاب شدند.

سرپرست شهرداری اهر انتخاب شد

منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر اهر در نخستین جلسه رسمی خود از بین ۴ گزینه مطرح سرپرست شهرداری اهر با رأی قاطع اعضای شورا، اکبر عطایی به‌عنوان سرپرست شهرداری اهر انتخاب شد.

اکبر عطایی با بیش از ۲۷ سال سابقه در حوزه مدیریت شهری و در سمت‌های قائم‌مقام شهرداری، معاون اداری‌مالی و سرپرست شهرداری اهر، معاون شهرداری باسمنج، معاونت شهرداری هریس، مدیرمالی شهرداری و معاونت اداری‌مالی شهرداری اهر در کارنامه خود دارد و هم‌اکنون دانشجوی دکترای مدیریت اجرایی است.