به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در تشریح عملیات کشف و ضبط مواد مخدر هروئین در شهرستان اهر اظهار داشت: برابر گزارشات واصله به پلیس که حاکی از حمل مواد مخدر به شهرستان اهر از یکی از استان‌های هم‌جوار بود، بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: در یک عملیات غافلگیرانه و با انجام کار اطلاعاتی و رصد، خودرو گزارش شده توقیف و هنگام بازرسی بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که به صورت ماهرانه در صندلی عقب و صندق عقب خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردیم.

وی ادامه داد: این محموله قرار بود که به استان هم‌جوار منتقل شود، ولی با هوشیاری عوامل نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهر، خودروی حامل مواد مخدر در جاده اهر-تبریز توقیف و مواد مخدر کشف و ضبط شد که در این راستا متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه دستگیر و ضبط و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری ۹۰ فرشنده و مصرف کننده مواد مخدر اهر

آقاپور از افزایش ۴۷ درصدی کشفیات مواد مخدر طی سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته در شهرستان اهر خبر داد و گفت: در این راستا توانستیم ۷۰ نفر از فروشندگان مواد مخدر و ۲۰ نفر مصرف کننده مواد مخدر را در شهرستان اهر طی عملیات‌های مختلف دستگیر و با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با تاکید بر این‌که مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر همواره جزو اولویت‌های نیروی انتظامی شهرستان اهر بوده است، یادآور شد: در زمینه کشف مواد مخدر و فروشندگان هیچ‌گونه مماشاتی نداریم و قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت جامعه و طرح ضربتی مبارزه با مواد، جمع‌آوری معتادان و توزیع‌کنندگان در شهرستان اهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر طی سال گذشته در این شهرستان بیش از سال‌های قبل بود و امسال نیز با اجرای طرح‌های مختلف نسبت به شناسایی و دستگیری فروشندگان مواد مخدر و مصرف‌کنندگان در شهرستان اهر با جدیت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/