به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر، اظهار داشت: یعقوب نیک کام به‌عنوان نماینده فرمانداری اهر به استانداری آذربایجان شرقی جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر معرفی‌شده که پس از اتمام آموزش‌ها کارگاه آموزشی برای رابطین امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ اداره عملکردهای خود را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به فرمانداری اهر ارائه کرده‌اند، افزود: هیچ‌یک از کارمندان ادارات دولتی بی‌حجاب نیستند و به‌طور مثال در فرمانداری به دلیل این‌که بتوانند به‌راحتی انجام‌وظیفه کنند اتاق کار بانوان و آقایان از همدیگر تفکیک شده است.

معاون فرماندار اهر با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین مبانی و اصول در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است، اضافه کرد: فراموش کردن امر به معروف و نهی از منکر علت بروز و افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی است.

سمندری در ادامه بیان داشت: شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر قابلیت اجرایی نداشته و صرفاً اصلی‌ترین وظیفه این ستاد نظارت بر امور و تذکر لسانی است.

وی دهه اول محرم‌الحرام را دهه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مردم در دهه اول ماه محرم شئونات اسلامی را به‌خوبی رعایت می‌کنند و تاکنون گزارشی مبنی بر تخطی از امر به معروف و نهی از منکر از ادارات دولتی دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/