به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی‌اکبرزاده اهری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر، اظهار داشت: هر کسی به‌اندازه‌ای می‌تواند و وسع دارد در خدمت به آموزش و پرورش مضایقه کند کار خوبی نمی‌کند و به اعتقاد بنده اگر به شهروندان و مسئولین بها ندهیم از برنامه‌ها استقبال نمی‌کنند و اهری‌ها به ارزش و بها دادن علاقه‌مند هستند.

منتخب شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه تعهد ۱۲ میلیاردی خیرین در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز برای احداث مدارس به‌نوعی در آموزش و پرورش اهر انقلاب شده است، افزود: با نظر بنده اگر همدلی و اتحاد در بین مردم، خیرین و مسئولین وجود داشته باشد قطعاً در جشنواره خیرین مدرسه یار شهرستان اهر شاهد استقبال بی‌نظیری خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید به شهروندان اهری بها دهیم، متأسفانه برخی اوقات نه‌تنها به شهروندان بها داده نمی‌شود بلکه در حق آن‌ها نیز حتی تبعیض هم می‌شود و زمانی که از برنامه‌ها استقبال نمی‌شود از نتایج تبعیض در بین شهروندان اهری است.

علی‌اکبرزاده اهری با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش شالوده تمامی ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی است، خاطرنشان کرد: اساس بنیان هر کشور آموزش و پرورش است و به‌طور مثال در کشور ژاپن اعتباری که برای آموزش و پرورش تخصیص می‌یابد از سایر نهادها بیشتر است.

منتخب شورای اسلامی شهر اهر یادآور شد: متأسفانه در کشورمان به آموزش و پرورش آن‌طور که باید و شاید توجه ویژه‌ای صورت نمی‌گیرد امیدواریم در شهر اهر با هماهنگی و همدلی که بین مسئولین و مردم وجود بتوانیم جایگاه و منزلت آموزش و پرورش را حفظ کنیم.

انتهای پیام/