به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، آیت اله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر در آئین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا بر ضرورت بازخوانی و بازگویی مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای دفاع هشت‌ساله را برای نسل جوان و نوجوان که آن دوران را درک نکرده‌اند بیان کنیم.

آیت اله حاجی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادا احترام به مقام شامخ آن بزرگواران اظهار داشت: توجه به دفاع مقدس، توجه به ارزش‌ها و تجربه‌هایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم مسیر پیشرفت و تعالی خود را ادامه دهیم.

امام‌جمعه شهرستان اهر با اشاره به اینکه دشمن با اعمال شدیدترین تحریم‌ها معیشت، سلامت و اقتصاد مردم را مورد هدف قرار داده گفت: به حول و قوه خداوند متعال و حضور جوانان مؤمن و انقلابی این جنگ را نیز مانند جنگ تحمیلی با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: بی‌تردید ملت ایران اسلامی با درک شرایط و با اتحاد و همدلی و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری از این برهه دشوار نیز با سربلندی و اقتدار عبور می‌کند و آینده‌ای درخشان برای این کشور رقم خواهد خورد.

گفتنی است، آئین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا شهرستان اهر به مناسبت هفته دفاع مقدس هم‌زمان با سراسر کشور پنجشنبه ۴ مهرماه با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/