به گزارش خبرنگار اهرامروز، غفار رستمی در محفل انس و مودّت بازنشستگان سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه زمانی که بازنشستگان پاسدار و ایثار دور هم جمع می‌شوند خودبه‌خود به یاد دوران دفاع مقدس می‌افتیم، اظهار داشت: دیدار رزمندگان با همدیگر ناخدا گاه یاد هم‌قطاران خود که در دوران دفاع مقدس شهید شدند به یاد می‌آوریم.

وی افزود: برای این انقلاب و نظام زحمات بسیاری کشیده شده و سرها داده‌ایم تا انقلاب اسلامی حفظ شود، شهید مهدی باکری فرموده بودند که ما شکنجه‌ها، سختی‌ها و جنگ را تحمل می‌کنیم تا اساس و پایه انقلاب اسلامی مستحکم بماند.

معاون کانون بازنشستگان سپاه عاشورا بابیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی سختی‌ها و هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌ایم، گفت: کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی سهم دارند شهدا، رزمندگان و ایثارگران هستند و رزمندگان و پاسداران بایستی به نسل‌های آینده بگویند که این انقلاب باتحمل چه سختی‌هایی به نتیجه رسیده است.

رستمی اضافه کرد: در همین شهرستان اهر دیده‌ایم که پدر و فرزند برای حفظ انقلاب و اسلام در جبهه‌ها حضور یافته و با دشمن جنگیده‌اند در حالی که در کشور نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید داده‌ایم و از این تعداد ۱۷ هزار نفر توسط تروریست‌ها و منافقین به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/