به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی ظهر یک شنبه در جلسه خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر، اظهار داشت: خداوند به هرکسی توفیق خدمت در آموزش و پرورش و خیر بودن را نصیب نمی‌کند و اظهار کرد: کمک به مدارس و تعلیم تربیت از دیرباز شاخصه ما ایرانیان است و همواره در خدمت آموزش و پرورش بودن را مایه عزت و سربلندی خودمان میدانیم .

وی برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اهر در تهران را مطلوب برشمرد و افزود: همت مسئولین آموزش و پرورش اهر در برگزاری جشنواره خیرین مدرسه یار در آستانه بازگشایی مدارس در جهت کمک به امورات مدارس اقدام مبارکی است و از همه دستگاه‌ها و شورای آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان خواست در این جشنواره شرکت فعال داشته باشند .

نماینده مردم اهر و هریس در ادامه گفت: با توجه به ارزش بسیار معنوی این جشنواره خودم به‌عنوان مدرسه یار در خدمت اهالی علم و دانش و حمایت از برنامه‌های آنان در جهت ارتباط با مسئولین و رفع مشکلات این حوزه اقدام خواهم کرد.

جعفر شجاعی مدیر آموزش و پرورش اهر نیز ضمن تمجید از خیرین مدرسه‌ساز دومین جشنواره در تهران از برگزاری اولین جشنواره خیرین مدرسه یار در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش خبر داد.

گفتنی است آموزش و پرورش اهر با توجه به افزایش دانش‌آموزان در سال جاری ضمن نیاز شدید به بازسازی مدارس شهر به تجهیزاتی مانند: ویدئو پروژکتور، رایانه، چاپگر، میز آموزگاری، صندلی دانش‌آموز نیازمند می‌باشد.