آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 14851
سه شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
نماینده مردم اهر و هریس در جلسه خیرین مدرسه‌ساز اهر:

برگزاری اولین جشنواره خیرین مدرسه یار در اهر اقدامی مبارک است

برگزاری اولین جشنواره خیرین مدرسه یار در اهر اقدامی مبارک است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی ظهر یک شنبه در جلسه خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر، اظهار داشت: خداوند به هرکسی توفیق خدمت در آموزش و پرورش و خیر بودن را نصیب نمی‌کند و اظهار کرد: کمک به مدارس و تعلیم تربیت از دیرباز شاخصه ما ایرانیان است و همواره در خدمت آموزش و پرورش بودن را مایه عزت و سربلندی خودمان میدانیم .

وی برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اهر در تهران را مطلوب برشمرد و افزود: همت مسئولین آموزش و پرورش اهر در برگزاری جشنواره خیرین مدرسه یار در آستانه بازگشایی مدارس در جهت کمک به امورات مدارس اقدام مبارکی است و از همه دستگاه‌ها و شورای آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان خواست در این جشنواره شرکت فعال داشته باشند .

نماینده مردم اهر و هریس در ادامه گفت: با توجه به ارزش بسیار معنوی این جشنواره خودم به‌عنوان مدرسه یار در خدمت اهالی علم و دانش و حمایت از برنامه‌های آنان در جهت ارتباط با مسئولین و رفع مشکلات این حوزه اقدام خواهم کرد.

جعفر شجاعی مدیر آموزش و پرورش اهر نیز ضمن تمجید از خیرین مدرسه‌ساز دومین جشنواره در تهران از برگزاری اولین جشنواره خیرین مدرسه یار در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش خبر داد.

گفتنی است آموزش و پرورش اهر با توجه به افزایش دانش‌آموزان در سال جاری ضمن نیاز شدید به بازسازی مدارس شهر به تجهیزاتی مانند: ویدئو پروژکتور، رایانه، چاپگر، میز آموزگاری، صندلی دانش‌آموز نیازمند می‌باشد.