به گزارش اهرامروز به نقل از فارس، زاهد محمودی امروز در بازدید از مبادی ورودی اهر از کنترل تمام ورودی و خروجی‌های شهرستان اهر به شهرهای کلیبر، تبریز، ورزقان و مشکین شهر با همراهی نیروی انتظامی، هلال احمر و راهداری خبر داد و افزود: با تشدید محدودیت عبور و مرور  با رانندگان خودروهای متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: همه اماکن، مراکز تجاری، پاساژها و صنوف غیرضرور با همکاری بازاریان و اصناف و ادارات مرتبط تعطیل شده و اگر در این مورد برخی اصناف در تعطیلی اماکن خود همکاری نکنند پلمب می‌شوند.

محمودی افزود: هیچ کمبودی در عرضه مایحتاج ضروری نداریم و مراکز عرضه ارزاق عمومی از این تعطیلی مستثنی بوده و در خدمت شهروندان هستند.

این مقام مسئول به کارگاه‌های تولید ماسک و ضدعفونی کننده نیز اشاره کرد و ادامه داد: با  آغاز شیوع کرونا در سطح شهر کارگاه‌های متعددی در این خصوص در روزهای اخیر با همکاری ادارات و نهادها و بخصوصی فعالیت خود را با تمام ظرفیت  آغاز کرده‌اند که امیدواریم کمبود این اقلام مرتفع و مشکلی در عرضه این موارد پیش نیاید.

محمودی با یاد آوری اینکه با تشکیل اکیپ‌های بازرسی متشکل از ادارات ذیربط این بازرسان در سطح شهرفعال شده و بر روند توزیع و تولید و عرضه اقلام مورد نیاز مردم نظارت دارند و با متخلفان برخورد جدی می‌شود افزود: خوشبختانه درروزهای اخیر با اجرای طرح فاصله اجتماعی و تشدید کنترل‌ها و اعمال قانون تردد خودروها در داخل و خارج شهر بشدت کاهش یافته است.

وی با اشاره به وضعیت  پیش آمده و اضطراری در شیوع بیماری کرونا از شهروندان خواست با تدبیر مناسب خانواده‌ها را تشویق و ترغیب کنند که تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس در خانه‌هایشان بمانند.

محمودی  افزود: با وجود باز بودن ادارات سعی شده کارکنان ادارات با شیف‌بندی و با کمترین تعداد در ادارات حضور داشته باشند و در این خصوص ادارات خدمات‌رسان از این مستثنی و این عزیزان به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان هستند.

رئیس ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد: بیش از ۹۸درصد شهروندان با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بسیج غربالگری شده است که این امر نشان از تلاش مضاعف خادمان سلامت در مبارزه با این بیماری هستند.

انتهای پیام