به گزارش خبرنگار اهرامروز، سردار عابدین خرّم در حاشیه کنگره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا و ادامه راه شهیدان وظیفه هر مسئولی است، اظهار داشت: به حول قوه الهی کنگره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با شکوه و عظمت ویژه‌ای در شهرستان اهر برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور پرشور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آحاد مختلف مردم در کنگره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران چشمگیر بود و از بابت بر خود وظیفه می‌دانیم تا از مردم، خانواده‌های شهدا و دست‌اندرکاران این کنگره تشکر کنیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: پیام یادواره‌های شهدا این است از بصیرت افزایی و پیروی از راه نورانی شهدا دست برنداریم.

خرّم با تأکید بر اینکه دشمن‌ستیزی و سازش‌ناپذیری با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی از دیگر پیام یادواره‌های شهدا به مردم و مسئولین است، تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدا که همانا تجدید میثاق با ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی است شهدا این انتظارات را از ما دارند.

وی تأکید کرد: شهدا عزت، عظمت و پناه رستگاری را به ما آموختند و با شهادت خود انقلاب اسلامی را پایدار و امنیت بی‌بدیل به ملت ایران هدیه دادند و امیدواریم بتوانیم همیشه یاد و نام شهدا در جامعه متبلور و متجلی باشد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی بابیان اینکه تداوم محور مقاومت و تسلیم‌ناپذیری در هر شرایطی نباید تعطیل شود، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌گفتند این انقلاب جشن چهل‌سالگی را نخواهد دید این در حالی است که تاکنون همین افراد از ملت ایران سیلی محکمی خوردند ولی هنوز عبرت نشده است.