به گزارش اهرامروز، محمدجواد آذری جهرمی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به مردمی بودن امام جمعه تبریز اظهار داشت: منش و شیوه‌های رفتاری شما مردمی و جوان پسند است که بنده نیز شیوه‌های حضرتعالی را دوست دارم، با این‌که شیوه و منش در عمل سخت بوده ولی برای جامعه ما ضروری است.

وی افزود: یک نوع برخورد کوچک اما مناسب می‌تواند تاثیرگذاری بسیاری در جامعه داشته باشد و از طرفی هم مردم فرق بین رفتار نمایشی و واقعی را می‌دانند به همین خاطر است که رفتار و منش شما متفاوت‌تر از سایرین است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به برنامه‌های پیش‌روی وزارت ارتباطات در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: برای توسعه ارتباطات در روستاها و مناطق محروم استان آذربایجان شرقی ۳۰۲ کیلومتر فیبر نوری و ۲۰۰ دکل مخابراتی اپراتورها و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده‌ایم.

آذری جهرمی از اختصاص و تجهیز بخشی از ساختمان پست تبریز برای استفاده جوانان استارت‌آپی آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در برنامه پیش‌روی تصمیم داریم تا بخشی از ساختمان پست تبریز را تجهیز و در اختیار جوانان استارت‌آپی استان قرار دهیم چراکه با این تصمیم برای تعدادی از جوانان فرصت اشتغال به وجود می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مناطق محروم کشور را با جدیت دنبال می‌کند خاطرنشان کرد: برنامه ویژه‌ای برای توسعه ارتباطات در اهر، هریس و کلیبر عملیاتی می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این دیدار از استمرار ارتباط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مردم در فضای مجازی قدردانی کرد و گفت: حضور در فضای مجازی و ارتباط با مردم شاید سخت باشد ولی تاثیرگذاری بسیاری دارد.

انتهای پیام/