به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری ظهر دوشنبه در آیین افتتاح جاده‌های بین مزارع روستاهای اهر گفت: مسئولین شهرستان اهر هیچ‌گاه زحمات و تلاش‌های مردم، روستائیان و کشاورزان که در جهت توسعه شهرستان قدم برداشته‌اند را فراموش نمی‌کنند.

افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران به دست داعشی های آن زمان به شهادت رسیدند و شهیدان رجایی و باهنر از جمله کسانی که بودند که توسط منافقین به شهادت رسیدند.

وی بابیان اینکه دولت به‌تنهایی توان حل تمامی مشکلات مردم را ندارد، گفت: از کل بودجه کشور تنها ۳۰ درصد برای پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد در حالی که امروز دستان دولت نسبت به دهه‌های گذشته خالی است‌.

سمندری یکی از اهداف دولت تدبیر و امید توسعه و آبادانی روستاها عنوان کرد، ابراز داشت: دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا روستائیان از خدمات دولت بهره‌مند شوند.

معاون فرماندار اهر با تأکید بر اینکه انسان سالم و زندگی سالن محور توسعه همه‌جانبه شهرها و روستاهاست، اضافه کرد: به‌طور مثال روستای حاج عابدین باید از نظر آبادانی الگویی برای سایر روستاها باشد تا در اجرای طرح هادی روستایی خللی وارد نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل اصلی امروز کشور و به‌تبع شهرستان اهر کمبود آب است و روستاها از کمبود آب کشاورزی و شرب رنج می‌برند امیدواریم امور آب برای جلوگیری از مشکلات اجتماعی در روستاها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.