به گزارش خبرنگار اهرامروز، عباس شاه محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طبق صحبت‌هایی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی شده و اگر به قولی که داده‌اند عمل کنند در اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، دبیر اجرایی دوازدهمین دوره این جشنواره که در سال ۹۷ برگزار خواهد شد معرفی شود.

کارشناس تئاتر مرکز هنرهای نمایشی کشور با اشاره به اینکه فراخوان دوره دوازدهم جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران نهایتاً یک ماه بعد از پایان دوره یازدهم منتشر می‌شود، افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌ها جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در دوره دوازدهم با تغییرات اساسی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران نه‌تنها در منطقه و استان آذربایجان شرقی بلکه در کشور این جشنواره بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری قلمداد می‌شود، امیدواریم مسئولین محلی و استانی بیش از پیش این جشنواره را حمایت کنند و بنده احساس می‌کنم که حمایت مسئولین از جشنواره یازدهم تئاتر کوتاه اهر ارسباران کمتر شده است.

شاه محمدزاده حمایت از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران را وظیفه اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر عنوان کرد، گفت: همان‌طوری که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران حمایت کرده‌اند این حمایت‌ها بایستی افزون‌تر شود در حالی که این جشنواره متعلق به هنرمندان نیست بلکه متولی اصلی شورا و شهرداری است.

کارشناس تئاتر مرکز هنرهای نمایشی کشور با اشاره به داوران تئاتر خیابانی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران، گفت: سیروس همتی، داریوش نصیری و سامان خلیلیان داوران بخش خیابانی و کریم اکبری مبارکه، بقال لاله به‌عنوان داوران بخش صحنه‌ای یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران انتخاب‌شده‌اند.

وی برای افتتاح شعبه خانه تئاتر در شهرستان اهر ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم شهرداری اهر طبق قول‌هایی که داده‌اند زمینی برای احداث خانه تئاتر شهرستان اهر در اختیار انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان قرار دهند.