به گزارش خبرنگار اهرامروز، حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان اینکه هنوز تحت درمان هستم، اظهار داشت: تحمل بیماری سرطان برایم بسیار سخت است و نیاز به مقاومت و تلاش زیادی از طرف خودم دارد.

وی افزود: هنوز امیدوارم بتوانم بیماری‌ام را شکست دهم شاید نتیجه‌ای نتوانم بگیرم اما مبارزه و مقاومت است که مهم است در دنیا افرادی بسیاری هستند که با بیماری سرطان مبارزه می‌کنند یا موفق می‌شوند یا نمی‌شوند اما بنده با بیماری مبارزه می‌کنم و سعی می‌کنم در مقابلش پیروز شوم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ۸ سالی می‌شود که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنم سعی دارم تا با مقاومت، مبارزه، تلاش کردن و کار کردن، افکار مثبت در برابر سرطان پیروز شوم.

محب اهری ابراز داشت: در این شرایطی که بنده دارم از خود سؤال می‌کنم که چرا باید به نداشته ها فکر کنم؟ چرا باید به نعمت‌های خوبی که خداوند ارزانی ما داشته قدردان نباشیم؟ چرا مشکلی را که دارم باید بزرگ‌نمایی کنم؟ در حالی که تمامی اعضای بدن ما سالم است و باید قدردان این سلامتی هم باشیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه من به بیماری سرطان همانند مهمانی است که روزی آمده و روزی دیگر خواهد رفت، گفت: سعی می‌کنم اهمیتی به بیماری‌ام ندهم و حال وضعیتی که دارم هنوز تحت درمان هستم و با وجود وضعیت نامطلوب جسمانی‌ام، ولی علاقه شدیدی که به تئاتر دارم مرا سر پا نگه‌داشته و می‌توانم نمایش اجرا کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه با قدردانی از حضور اهری‌ها در نمایش خسیس گفت: خیلی وقت‌ها به فکر همشهریانم هستم و به آن‌ها فکر می‌کنم و دلگرمی که دارم از وجود همشهریانم در شهرستان اهر است.