محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با تأکید بر اینکه وضعیت استان آذربایجان شرقی از نظر بودجه در لایحه ۹۸ فعلاً متناسب است اظهار کرد: بررسی لایحه بودجه ۹۸ فعلاً در کمیسیون‌ها ادامه دارد و پس از اتمام بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌ها، به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع می‌شود.

وحدتی افزود: نمایندگانی از مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ حضور دارند و علاوه بر این، هر یک از نمایندگان استان می‌توانند با حضور در کمیسیون تلفیق بودجه مسائل و موضوعات مربوط به استان را مطرح کنند.

اجازه کاهش بودجه آذربایجان شرقی را نمی‌دهیم

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ادامه داد: اعتقاد دارم نسبت به جمعیت آذربایجان شرقی و محرومیت‌هایی که در استان و شهرستان‌ها داریم مطمئناً اجازه نمی‌دهیم بودجه استان در سال آینده کاهش یابد و قطعاً از حق و حقوق آذربایجان شرقی در لایحه بودجه دفاع می‌کنیم.

وی بابیان اینکه اگر حق و حقوق آذربایجان شرقی از نظر تخصیص بودجه مورد تعرض قرار گیرد یقیناً ساکت نمی‌مانیم، خاطرنشان کرد: چنانچه احساس کنیم حق و حقوق استان در لایحه بودجه ۹۸ از بین می‌رود حتماً نمایندگان آذربایجان شرقی با ورود به موضوع مانع از تضییع حقوق مردم آذربایجان می‌شوند.

انتهای پیام/