به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار موسی صفی در نخستین گردهمایی مجمع عالی بسیج شهرستان اهر با محوریت «جهش تولید» در سال‌جاری با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: در مجمع عالی بسیج شهرستان اهر مدیران واحدهای تولیدی، رئیس اداره صمت و مسئولان شهرستانی در رابطه‌ی با با «جهش تولید» و موانع تولید گزارشی ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: مجمع عالی بسیج شهرستان اهر امروز میزبانی سرهنگ عباسی است که پیش‌تر سپاه شهرستان، بسیجیان و مردم اهر از وجود وی بهره‌مند بوده و خاطرات شیرینی در کسوت فرماندهی سپاه داشتند، است.

وی با اشاره به وضعیت «قرمز» شهرستان اهر از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: برنامه‌هایمان را به دلیل شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.

صفی بابیان اینکه خدمت در سپاه و بسیج عین عبادت است، خاطرنشان کرد: امیدوارم شفاعت اباعبدالله‌الحسین (ع) شامل حال همه‌مان باشد و شرمنده شهدا و سالار شهیدان نباشیم.

گفتنی است؛ تعدادی از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی از موانع تولید و اشتغال در نخستین گردهمایی مجمع عالی بسیج شهرستان اهر با محوریت «جهش تولید» گزارش ارائه دادند.