به گزارش اهرامروز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر از خرید یک باب منزل مسکونی برای مددجوی سرطانی و از کار افتاده دارای ۵ عائله خبر داد و اظهار داشت: این مددجوی خاص، هزینه های درمان بالایی دارد که فاقد مسکن بود و از این‌رو، شدیداً تحت فشار معیشتی قرار داشت.

لیلی اکبرزاده ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت و سخاوتمندی خیرین منطقه در کمک رسانی و دستگیری از افراد آسیب دیده، مشارکت‌های مردمی و مساعدت گروه هدف را از ارکان اساسی کمک به نیازمندان منطقه برشمرد و ادامه داد: از خیر اهری ساکن تبریز که با حسن نیت و دلسوزی هرچه تمام، امورات مربوط به مددجوی اداره‌ی بهزیستی در خرید مسکن و مساعدت در هزینه درمان را عهده دار شدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رئیس بهزیستی اهر خاطر نشان نمود: خیرین منطقه چشم امید و چراغ راه مستمندان و نیازمندان جامعه هستند که همواره الگوی نیکوکاری و اشاعه ارزش‌ها را در اجتماع نشان می‌دهند.
این مقام مسئول در پایان از واریزی‌های عموم مردم و بویژه خیرین دلسوز به حساب مشارکت‌های مردمی اداره‌ی بهزیستی شهرستان اهر جهت خرید بسته های غذایی و بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان، نهایت تقدیر و تشکر و سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/