به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد امیرخانی امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارمندی شهرستان اهر که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: کسانی که می گویند انقلاب تمام شده است همین افراد در حق ملت و جامعه اسلامی جفا می‌کنند.

وی با اشاره به جامعه اسلامی مورد نظر و حاصل خون شهدا افزود: در حال حاضر ۳ میلیارد نفر در جهان زندگی می‌کنند متاسفانه هیچ شناختی از خداوند متعال ندارند.

امیرخانی ادامه داد: پاپ عالی‌ترین مقام مسیحیت از واتیکان به اروپا سفرمی‌کند و به جمع کسانی می‌روند که به پاپ توهین می‌کنند در حالی که ما ایرانیان وقتی علمایی در جمعی حضور می‌یابد به پای عالم می‌ایستیم.

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور با بیان اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت جهان مسلمان هستند گفت: ۱۲۰ هزار حاجی در واقعه غدیر حضور داشتند و سه شبانه روز منتظر بودند.

وی تاکید کرد: گل سر سبد ۴۰۰ میلیون شیعه جهان در ایران زندگی می‌کنند و رهبری این کشور به دست عالمی سپرده شده که جامعه را به سمت و سوئی درست هدایت می‌کند.

امیرخانی با تاکید بر اینکه در جامعه‌ای اسلامی همچون ایران دروغگویی جایی ندارد، تصریح کرد: شهدا از همه چیز گذشتند تا به جامعه آرمانی دست یابیم و تنها خواسته شهدای گرانقدر تحقق جامعه آرمانی بود.

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور اضافه کرد: دوران دفاع مقدس هنوز تمام نشده و جنگ همچنان ادامه دارد و شکل و شمایل آن تغییر یافته است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس ایران به طور میانگین ۴۰ میلیون نفر جمعیت داشت و تنها سه میلیون نفر مستقیماً با جنگ سر و کار داشتند و اکنون برای مراقبت از جمعیت ۸۰ میلیونی نیاز به ۸۰ میلیون سرباز داریم.

امیرخانی با تاکید بر اینکه دشمن برای نفوذ به داخل خانواده‌ها از گوشی و ماهواره استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که به غیر از ماهواره و فضای مجازی راه دیگری برای نفوذ به خانواده‌ها ندارد و با استفاده از این ابزار قصد سست کردن اراده جوانان را دارد.

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور تاکید کرد: تکالیف سختی در پیش داریم و امروز وقت آن است که اعمال و رفتار خود را آسیب‌شناسی کنیم.

انتهای پیام/