به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای قشلاق ذاخر، کلوجه و ابللو شهرستان اهر با تسلیت سالگرد ترور شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: آغاز به کار دولت دوازدهم مقارن با هفته دولت بوده و خدمات دومین دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی پررنگ‌تر و خدماتی‌تر خواهد شد و امروز شاهد برق‌دار و گازدار شدن دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان اهر هستیم.

معاون فرماندار اهر با اشاره به اینکه خدمات امروز دولت در دورافتاده‌ترین مناطق حاصل تلاش مهندسان، کارگران و دولتمردان است، افزود: دولت تدبیر و امید به روستاها به‌عنوان بنگاه‌های تولیدی کوچک نگاه می‌کند و دولت هراندازه‌ای بتواند مشکلات و موانع روستائیان را حل کند در واقع همان اندازه به اقتصاد کشور کمک کرده است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم با عمل به شعارهای مقام معظم رهبری ثابت کرد که کارمندان و خدمت گذار راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تاکنون به وعده‌هایی که داده بود عمل کرده و می‌کند.

سمندری در ادامه بابیان اینکه خشک‌سالی در شهرستان اهر موجب کوچ زودتر از موعد شده است، گفت: عشایر منطقه امسال به دلیل مشهود بودن خشک‌سالی و کم‌آبی کمی زودتر کوچ کرده‌اند در حالی که زمان کوچ عشایر مهرماه بود و به جرات می‌توان گفت که شاید برخی عشایر از مردادماه به قشلاق کوچ کرده باشند این کوچ نا به هنگام به دلیل کاهش بارندگی و علوفه در مراتع بوده است.

معاون فرماندار اهر اضافه کرد: در خصوص بهسازی و آسفالت‌ریزی مسیر دسترسی قشلاق ذاخر با راه و شهرسازی شهرستان اهر مکاتبه خواهیم کرد در حالی که آسفالت‌ریزی ۶۰۰ متر چیزی نیست که نتوان انجام داد قطعاً در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/