به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در آیین افتتاح واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی شهرستان اهر که به‌صورت نمادین در روستای ونه‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح واحدهای مددجویی در مناسبت‌هایی همچون هفته دولت که با نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر مزین بوده افتخار است، شهید رجایی با تلاش برای رسیدگی به امور مستضعفان و فقرا نام نیکی از خود بر جای گذاشته و امروز ما وظیفه‌داریم تا راه شهدا را ادامه دهیم.

معاون فرماندار اهر با اشاره به اینکه خدمات شهیدان رجایی و باهنر در شهرها و روستاها فراموش نمی‌شود، افزود: شهدا انقلاب و دوران دفاع مقدس همیشه زنده‌اند چراکه مسئولین و ملت هیچ‌گاه نام شهدا را فراموش نمی‌کنند و همیشه یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه می‌دارند.

وی ادامه داد: منافقین دیروز و داعشی های امروز شهیدان رجایی و باهنر و ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند ولی امام خمینی(ره) فرمودند کسانی هستند که با عهده‌دار شدن مسئولیت اجازه نمی‌دهند پرچم جمهوری اسلامی بدون پرچم‌دار بماند.

سمندری با تأکید بر اینکه دولت تدبیر و امید جزء خدمت گذاری برای مردم هدف دیگری ندارد، گفت: شهرستان اهر افراد بی‌بضاعت و معلول بسیاری دارد و بر اساس آمارها حدود ۳۰ درصد جمعیت این شهرستان نیازمند حمایت هستند که با تلاش‌های دولت تدبیر و امید یارانه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش‌یافته است.

انتهای پیام/