به گزارش خبرنگار اهرامروز، شامگاه شنبه دومین دوره انتخابات انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۳ نفر از اعضای این انجمن در سال میرزا جعفر قراجه داغی مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد.

فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انجمن ها برنامه ای در نظر نمی گیرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر نیز در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وظیفه اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی حاکمیتی و نظارتی است، اظهار کرد: یکی از سیاست های فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذاری امور فرهنگی به انجمن ها و مردم است.

مهدی زارعی ادامه داد: با توجه به اینکه انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر یکی از فعال ترین انجمن های شهرستان اهر بوده و به تعبیر مسئولان آذربایجان شرقی انجمن عکاسی اهر نه تنها در شهرستان بلکه در سطح استان جزو فعال ترین انجمن ها است.

وی افزود: انجمن ها زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر بایستی برای خود برنامه ریزی کنند و ارشاد موظف نیست که برای انجمن ها برنامه ترتیب دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر بابیان اینکه ارشاد در جشنواره عکس سال ارسباران تنها ۵ میلیون تومان برای این رویداد فرهنگی اعتبار اختصاص داده بود، یادآور شد: هزینه های جاری این جشنواره از سوی هیئت مدیره انجمن هنر عکاسی اهر تامین شده است.

 

نتیجه دومین دوره انتخابات انجمن هنر عکاسی اهر

محمدرضا بهمرام، فرهاد زرگریان، پرویز گلی زاده، سعید قاسمی و معصومه فریبرزی به عنوان اعضای اصلی و سالار مسیب زاده و روح الله معماری به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره انجمن هنر عکاسی اهر انتخاب شدند.

در ادامه این انتخابات مهدی دایلاری نیز به عنوان بازرس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر برای دو سال آینده انتخاب شد.