به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی روستاهای شهرستان اهر، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت ایران یک نعمتی از سوی پروردگار متعال است، این نظام برای روستائیان برکات بسیاری داشته است در حالی که در زمان حکومت طاغوت اهالی روستاها از امکانات بی‌بهره بودند.

وی افزود: شاید زمانی روستائیان حتی از امکانات اولیه بهره‌مند نبودند ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روستاها از خدمات بی‌منت نظام و خدمت گذاران بهره‌مند هستند.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل استقلال، عزت و آزادی تا به امروز تداوم و استمرار یافته است، ادامه داد: در زمان حکومت طاغوت مردم در خفقان بودند و یکی از دستاوردهای مهم این نظام و انقلاب آزادی ملت است.

حاجی‌زاده اضافه کرد: زندگی و معیشت امروز ما در واقع پل آخرت مان است و به‌نوعی می‌توان گفت که امروز هر عمل خیری داشته باشیم چه خوب و چه بد آینده و آخرت را رقم می‌زنیم.

وی بیان داشت: مسئله زکات مهم است و وقتی کشاورز و دامداری زکات خود را پرداخت می‌کند یعنی به آخرت خود می‌اندیشد.

امام جمعه اهر با تاکید بر اینکه عمده مخاطب مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال روستائیان هستند، گفت: روستائیان با ظرفیت و پتانسیل‌هایی که دارند می‌توانند در تحقق تولید و اشتغال مؤثر واقع شوند.

حاجی‌زاده تلاش استکبار جهانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی را غیرقابل اثر دانست، ابراز داشت: دشمنان همواره برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده و می‌کنند و اینکه تاکنون این توطئه‌ها جواب نداده نتیجه هوشیاری رهبری و پشتیبانی ملت است.

وی در پایان خطاب به روستائیان، خاطرنشان کرد: اجازه ندهید دشمن با ماهواره و فضای مجازی تهاجم فرهنگی در روستاها رسوخ کند و تلاش کنید تا بافت سنتی، فرهنگی و اقتصادی روستاها حفظ شود.