به گزارش خبرنگار اهرامروز، قلی‌اله قلی‌زاده مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به ۲۰ روستا و در جمع اهالی روستای تازه کند داود لو شهرستان هوراند، اظهار کرد: اولاً هفته دولت بر دولتمردان جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌کنم و این هفته دولت و ملت به همدیگر نزدیک و همدل و همفکر می‌شوند و زمانی که دولت خدمات خود را برای مردم بازگو می‌کند قطعاً مردم قدرشناس نیز قدردان تلاش‌های دولت خواهند بود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس با اشاره به اینکه پدران و مادران مسن می‌دانند که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشور چه خدماتی و پیشرفت‌هایی شاهد بوده است، افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود شاید شاهد پیشرفت‌ها و خدمات در کشور نبودیم و در واقع خفقان بود حتی اجازه نمی‌دادند که جمعی این‌چنین برپا شود.

وی ادامه داد: بنا بر توصیه‌های امام خمینی(ره) اجازه نخواهیم داد که انقلاب اسلامی به دست نا اهلان بیفتد و ملت قدرشناس ایران تا ظهور امام زمان(عج) پشتیبان ولایت و این انقلاب و نظام خواهند بود.

‌اله قلی‌زاده با ذکر اینکه توقع مردم از ارائه خدمات در خور شأن به‌حق و قابل‌اجابت است، گفت: این نظام و انقلاب متعلق به مردم است با اینکه سطح توقعات بالاتر رفته ولی خواسته و انتظارات مردم از دولت و دولتمردان به‌حق است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس تأکید کرد: عقب‌ماندگی‌های شهرستان هوراند که بر اثر کم‌توجهی‌های گذشته بر قوت خود باقی‌مانده ولی مردم این شهرستان انتظار دارند که دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به مناطق محروم از جمله هوراند داشته باشد.

وی بابیان اینکه از اوایل سال جاری تاکنون دولت ریالی برای پروژه‌های عمرانی اختصاص نداده است، اضافه کرد: وضعیت منابع مالی دولت به‌گونه‌ای است که تاکنون نتوانسته ریالی اعتبار برای پروژه‌های عمرانی اختصاص دهد نه اینکه نخواهد بلکه نمی‌تواند.

‌اله قلی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: روستاها محور توسعه هر کشوری هستند ولی متأسفانه مهاجرت روستائیان به شهرها نه‌تنها ضربه‌ای به تولید و اقتصاد وارد می‌کند بلکه در شهرها نیز حاشیه‌نشینی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/