به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی اهر با تاکید بر اینکه هر دو شهرستان اهر و هریس مشکلاتی دارند که اگر شبانه روز هم تلاش کنیم باز هم تمامی ندارد اظهار کرد: بنده ۲۴ ساعته در خدمت مردم شهرستان های اهر و هریس هستم و برای پیگیری مشکلات آنها دریغ نکرده و نمی کنم ولی با این حال مشکلات تمامی ندارد.

وی با بیان اینکه سیستم اداری کشور باید بداند که مردم برای کوچک ترین مسائل باید کیلومترها راه طی کنند افزود: اگر کسی در جاده‌ای همچون اهر – تبریز بر اثر حوادث رانندگی فوت کند کسی جوابگو نیست.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اغلب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اهر و هریس به بانک‌ها بدهی دارند تصریح کرد: این بدهی‌ها صاحبان صنایع را کلافه کرده است و در این خصوص باید بانک‌ها سعه صدر داشته باشند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه تاکنون ده‌ها بار با مسئولین راه و شهرسازی در خصوص جاده اهر- تبریز دیدار کرده‌ام ادامه داد: باید این سوال را بپرسیم که چرا تاکنون برای اتمام مسیر خواجه در این جاده تلاشی صورت نگرفته و هر باری هم که جویا شدیم فقط بهانه تراشی کرده‌اند.

وی با اشاره به قرار گرفتن پلیس راه اهر – تبریز در موقعیت نامناسب و اعتراضات گسترده در این خصوص، گفت: آیا تاکنون مالکان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اهر در این خصوص پیگیری کرده‌اند و اینکه باید کسانی را که سنگ اندازی می‌کنند، بشناسیم.

نماینده مردم اهر و هریس با اشاره به اینکه کمیته ای زیر نظر دستگاه قضایی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در آذربایجان شرقی تشکیل شده است، تاکید کرد: سرمایه گذاران بایستی مدام پیگیر مسائل و مشکلات باشند و بنده تمام و کمال از سرمایه گذاران حمایت می‌کنم.

عبداللهی با بیان اینکه سرمایه گذاران به دلیل رکود حاکم بر بازار حاضر به سرمایه گذاری نیستند، اظهار داشت: اگر بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی را حل کنیم قطعا کاری بزرگ کرده ایم و می‌توانیم زمینه را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

انتهای پیام/