به گزارش ارسباران نیوز، کامران رحمتی شهردار ورزقان، بعد از ۲۷ ماه حضور در سمت شهردار ورزقان سر انجام در ۱۸ بهمن ماه ۹۴ از مسئولیت خود کناره گیری کرد.

وی دلیل استعفای خود را مشکلات خانوادگی و توفیق خدمت در شهرداری کلان شهر تبریز به عنوان مشاورعالی شهردار و مدیر هماهنگی مناطق برشمرد و اظهار داشت:  دو سالی را که در کنار مردم محجوب، با فرهنگ و مظلوم ورزقان زندگی کردم هرگز فراموش نخواهم کرد و هموراه در هرجایی برای خدمت به این شهر تلاش خواهم کرد.
نائب رئیس شورای شهر ورزقان در خصوص استعفای شهردار به خبرنگار ورزقان گفت: کامران رحمتی شهردار ورزقان پیش از این در مورخه سوم بهمن ماه امسال یکبار استعفا کرده بود که اعضای شورا با استعفای وی مخالفت کردند تا اینکه سرانجام در ۱۸ بهمن استعفای دوم وی علی رغم رضایت اعضای شورا در جلسه فوق العاده شورای شهر و به اصرار شهردار به تصویب رسید.

متن استعفای شهردار ورزقان بدین شرح است؛

باسلام وتحیّت؛

احتراما اینجانب کامران رحمتی شادباد،ضمن تقدیر و تشکرخود از حسن انتخاب نظر و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر ورزقان که موجب شد زمینه خدمت گزاری به مردم شجاع وشریف منطقه ارسباران و بویژه شهر ورزقان برایم فراهم شود،بدینوسیله اعلام می نمایم به لحاظ مشکلات خانوادگی پیش آمده اخیر برای اینجانب واینکه تقدیر الهی برآن قرار گرفته است در سنگری دیگر برای میهن عزیزمان انجام وظیفه نمایم، استعفای خود از سمت شهردار ورزقان را تقددیم حضور می نمایم.

لازم می دانم از پشتیبانی و حمایت های اندیشمندانه حجت الاسلام و المسلمین مهدوی، امام جمعه محترم شهرستان، جناب آقای دکتر جبارزاده، استاندار محترم و محبوب و معاونان ایشان و بویژه مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، همه مسئولین استانی و شهرستانی، مدیران قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران محترم نهادهای انقلاب اسلامی واصحاب رسانه و همچنین از زحمات ارزنده همکاران محترم وخدوم مجموعه شهرداری ورزقان، از کارگران تا کارشناسان ومدیران شهرداری که خدمت رسانی وعمران وآبادانی شهر ورزقان به این شکل بی سابقه و تغییر وتحول اساسی چهره شهر ورزقان بدون همراهی آنان امکان پذیر نبود تقدیر و تشکر دارم.

در پایان از مردم شریف و نجیب شهر ورزقان به ویژه روحانیت محترم منطقه و خانواده معظم شهدای شهر ورزقان که همواره در مسیر سازندگی شهر مشوق و پشتیبان بنده بوده‌اند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

برای تک تک اعضای آن شورای محترم و همکاران عزیز شهرداری ورزقان آرزوی توفیقات روز افزون دارم.

ذاکر قیاسی به عنوان سرپرست شهرداری ورزقان منصوب شد

وی گفت: در جلسه فوق روز یکشنبه ۱۸ بهمن شورای شهر ورزقان و پس از تصویب استعفای کامران رحمتی شهردار ذاکر قیاسی  به عنوان سرپرست شهرداری ورزقان منصوب کرد.
ذاکر قیاسی که سمت های چون معاون شهردار و معاونت مالی و اداری شهرداری ورزقان را در کارنامه دارد بیش از ۲۳ سال است در مجموعه شهرداری ورزقان  مشغول خدمت است.