به گزارش خبرنگار اهرامروز، با پیگیری‌های مستمر شهروندان در خصوص نتایج نهایی بررسی صلاحیت کاندیداهای میان‌دوره‌ای مجلس دهم حوزه انتخابیه اهر و هریس، اهرامروز پیگیری کرد.

بر اساس آخرین شنیده‌های پایگاه اطلاع‌رسانی اهرامروز از منابع موثق، در ادامه رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم حوزه انتخابیه اهر و هریس، صلاحیت ایرج میرزایی از سوی شورای نگهبان تأیید شده است. این خبر از سوی اهرامروز تأیید و یا رد نمی شود.

در ادامه پیگیری‌های اهرامروز تاکنون نتایج نهایی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم حوزه انتخابیه اهر و هریس هنوز به فرمانداری اهر اعلام‌نشده و در صورت اعلام نتایج، بررسی صلاحیت داوطلبان از طریق این پایگاه اطلاع‌رسانی اعلام می‌شود.

همچنین از روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تأیید صلاحیت دو تن از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم حوزه انتخابیه اهر و هریس به گوش می‌رسد که تا این لحظه در خصوص این شایعات خبری مبنی بر تأیید و یا رد ادعاها، دریافت نشده است.

گفتنی است تاکنون صلاحیت ۲۳ نفر از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم حوزه انتخابیه اهر و هریس از سوی شورای نگهبان تأیید شده است.

انتهای پیام/