به گزارش ارسباران نیوز، تیم فوتسال مس سونگون از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در سالن پور شریفی تبریز میزبان تیم یاسین پیشرو قم بود که  در نهایت با نتیجه سه بر یک از میهمان خود شکست خورد.

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، بازیکنان مس سونگون در تلاش هستند تا فاصله  خود را با صدر جدول  و تیم گیتی پسند جبران کنند بر همین اساس شاگردان علی افضل برای کسب سه امتیاز این دیدار پا به زمین مسابقه گذاشتند اما این تیم میهمان بود که توانست با به ثمر رساندن ۲ گل، نیمه اول را با نتیجه دو-صفر به‌پایان برساند.

در آغاز نیمه دوم بازیکنان مس سونگون برای فرار از شکست خانگی و جبران نتیجه نیمه نخست وارد زمین شدند و نتوانستند راه به جایی ببرند و از فرصت‌های خود استفاده کند. تک گل مس جبرانی برای شکست این تیم به حساب نیامد و یک گل نیز در نیمه دوم از میهمان قمی دریافت کرد.

گل‌های یاسین پیشروی قم را سعید قاسمی، امین مجیدی پور و ابراهیم مسعودی به ثمر رساندند. در مقابل نیز توحید لطفی تک گل مس را به ثمر رساند. مس سونگون با این شکست، با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

شاگردان افضل در دیدار بعدی خود از ساعت ۱۶:۰۰ جمعه، ۱۵ بهمن‌ماه در دیداری خانگی به مصاف تأسیسات دریایی می‌روند. یاسین پیشرو نیز در دیدار همزمان میزبان تیم دبیری تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/