به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر با اشاره به این‌که غیبت غیرموجه اعضای انتصابی شورای آموزش و پرورش اهر مشکلاتی در ارزیابی‌ها به وجود می‌آورد، اظهار داشت: اعضای انتصابی شورای آموزش و پرورش اهر به خاطر غیبت‌های غیرموجه ضمن این‌که تذکر می‌گیرند و طبق قانون بایستی از عضویت در این شورا عزل شوند.

وی افزود: وقتی غیبت یک مدیر عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر در ارزیابی سالانه باعث شود که از امتیاز این شورا در استان کسر شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این‌طور نیست که هر کسی دلش خواست بیاید و یا نیاید.

فرماندار شهرستان اهر با ذکر این‌که بخش بزرگی از دانش‌آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایری در شرایط کونایی هیچ‌گونه دسترسی به برنامه «شاد» نداشتند، گفت: می‌گفتند که ۷۰ درصد دانش‌آموزان از آموزش‌های برنامه «شاد» بهره‌مند می‌شوند، پس آن ۳۰ درصد دانش‌آموزان که دسترسی نداشتند چه می‌شود؟ از این‌رو قرار نبود که آن ۳۰ درصد را فدای ۷۰ درصد کنیم و بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت رفع اشکال دانش‌آموزان ضروری بود.

محمودی تصریح کرد: خوشبختانه طبق ارزیابی‌های انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس شهرستان اهر رعایت می‌شد و در این میان هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم.

وی با قدردانی از معلمان و مدیران مدارس در مشارکت در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: معلمان و مدیران مدارس شهرستان اهر در تامین نیازهای خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت، محبت و نوع‌دوستی را به نمایش گذاشتند به طوری که میزان کمک مادی معلمان و مدیران مدارس اهر به دانش‌آموزان نیازمند در حدود ۱۰۰ میلیون تومان بود.

فرماندار شهرستان اهر بابیان این‌که دهیاران و بخشداران در شناسایی افراد بی‌سواد در مناطق روستایی و عشایری شهرستان اهر همکاری می‌کنند، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا، شاید در ظاهر مدارس تعطیل شد ولی هیچ‌گاه آموزش تعطیل نشد و این بسیار ارزشمند بود، البته تاکید داریم حتی اگر ویروس کرونا هم مهار شد به آموزش‌های مجازی ادامه دهیم.

انتهای پیام/