به گزارش خبرنگار اهرامروز، کمال امید در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با اشاره به اینکه اگر حمایت دستگاه‌ها از شهرداری اهر نبود شاید وضعیتی که اکنون داریم وخیم‌تر می‌شد، اظهار داشت: شهرداری اهر آمادگی دارد تا در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی کارگاه‌های آموزشی برگزار کند و این امر به جهت زمینه‌سازی برای تبیین و تشریح حقوق شهروندی نیز به نفع شهرداری اهر است.

شهردار اهر از تخریب اموال عمومی شهر و شهرداری اهر انتقاد کرد و افزود: متأسفانه گهگاه عده‌ای آگاهانه یا ناآگاهانه دست به تخریب اموال عمومی شهر و شهرداری می‌زنند که لازم است تا با همکاری دستگاه‌ها از این رفتارها جلوگیری شود.

وی با ذکر اینکه قبول داریم در برخی از نقاط شهر اهر ازنظر روشنایی هیچ‌گونه تجهیزات و امکانات وجود ندارد، ادامه داد: تجدیدنظر در کارکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و تأمین روشنایی نقاط کور برنامه‌هایی داریم البته بارها تأمین روشنایی نقاط تاریک را پیگیری شده‌ایم اما تابه‌حال نتیجه‌ای نگرفته‌ایم شاید اداره برق به دلیل صرفه‌جویی راغب به این کار نبوده است.

امید در ادامه بابیان اینکه نباید به فضای مجازی، رسانه‌ها و انتقادات مطرح‌شده در فضای مجازی به‌عنوان تهدید یا تخریب نگاه کنیم، گفت: بااین‌حال که از هیچ‌یک دستگاه‌ها نسبت به شهرداری اهر در فضای مجازی انتقاد صورت نمی‌گیرد اما همین انتقادات نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها را گوش زد می‌کند تا برای رفع آن اقدام کنند.

شهردار اهر تصریح کرد: درهرحال به انتقاد مخالف نیستیم ولی تأکیدداریم انتقادات منصفانه نه‌تنها ضرری ندارد بلکه انتقاد مغرضانه از شهرداری باعث می‌شود تا کارکنان این مجموعه نسبت به اقداماتی انجام می‌دهند دلسرد شوند و از طرفی هم انتظار داریم منتقدان شهرداری با توجه به شرایط این مجموعه برای رفع مشکلات و خدمات‌رسانی مطلوب راهکار هم ارائه دهند.

وی ابراز داشت: متأسفانه در برخی دستگاه‌ها همانند شهرداری کم و کاستی‌هایی وجود دارد اما چون نمی‌توانند از آن دستگاه‌ها انتقاد کنند تمامی توجهات را متوجه شهرداری می‌کنند اما منتقدان خود را شهردار بدانند و ببینند در این شرایط که نه حمایت آن‌چنانی از شهرداری می‌شود و نه امکانات داده می‌شود چه باید انجام دهند.

امید با انتقاد از صدور پروانه کسب برای برخی مشاغل که تناسبی با مناطق و محلات شهر اهر ندارد گفت: بیشترین نزاع مردم با مأموران شهرداری اهر در خصوص سد معبر است درحالی‌که قبلاً برای صدور جواز کسب‌وکار از شهرداری استعلام می‌شد اما اکنون به دید انتفاعی می‌نگرند.

شهردار اهر با تأکید بر اینکه برخی از دستگاه‌ها در اجرای طرح پارکبانی هیچ‌گونه همکاری با شهرداری اهر نکردند، خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها در طرح پارکبانی علی‌رغم اینکه می‌دانستند تعدادی از جوانان بیکار در این طرح شاغل شده‌اند و درآمد آن‌ها از این طرح تأمین می‌شود راضی به پرداخت حق پارکبانی برای خودروهایشان نشدند.

وی یادآور شد: ما پیش از اجرای طرح پارکبانی با نصب تابلو و رنگ‌آمیزی حداقل زیرساخت‌های اجرای این طرح را فراهم کردیم اما در این طرح همکاری آن‌چنانی صورت نگرفت.

انتهای پیام/