به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان اهر، اظهار کرد: مدیریت خانواده که عمدتاً بر دوش مردان نهاده شده و زنان نیز در آن نقشی دارند باید بدانند که چگونه درآمد را با مدیریت زندگی تطبیق دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات و ناملایماتی‌هایی که در زندگی برای هر کسی اتفاق می‌افتد اگر در رفع آن مشکلات عاجز بماند نشان از ضعف ایمانی همان افراد دارد، افزود: در سبک زندگی ایرانی اسلامی حتماً باید صبر هم وجود داشته باشد چراکه صبر کردن بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

امام جمعه اهر با قدردانی از تلاش‌های کارکنان اداره بهزیستی شهرستان اهر در جهت حل مشکلات معلولان و مددجویان تحت پوشش، ادامه داد: خدمت‌رسانی به ۵ هزار مددجوی تحت حمایت بهزیستی اهر بسیار ارزشمند بوده و یاری‌رساندن به این اقشار نیازمند حمایت جامعه نیاز به صبر و حوصله دارد.

آیت‌الله حاجی‌زاده لازمه رفع مشکلات مردم را در گرو عمل به آموزه‌های دینی عنوان کرد، گفت: در زندگی با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شویم ولی اگر صبر نداشته باشیم شاید کوچک‌ترین مسائل و مشکلات باعث دور شدن از آموزه‌های دینی شود.

وی فعالیت در مجموعه بهزیستی را یکی از سخت‌ترین شغل‌ها دانست، بیان کرد: حداقل یک‌بار همه مردم باید از وضعیت زندگی معلولین با خبر شوند و با اطلاع‌رسانی و تبلیغ از مساعدت‌های خیرین و مردم برای تأمین نیازهای نیازمندان و معلولان بهره جست.