بیت‌الله عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اهرامروز، بابیان اینکه نمایندگان مجلس از اقدام آمریکا در رابطه با قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی از سپاه حمایت می‌کنند اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام اخیر آمریکا، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاطعانه حمایت می‌کنند.

وی افزود: آمریکا خود در دنیا بزرگ‌ترین تروریست و حامی تروریست‌هاست و این کشور هر جایی که خون مسلمانان ریخته می‌شود دست دارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: اگر امروز می‌بینیم رژیم صهیونیستی امنیت مسلمانان را به خطر انداخته و خاک کشورهای مسلمانان را اشغال کرده با حمایت آمریکایی‌ها بوده است به طوری که انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و واگذاری بلندی‌های جولان به رژیم صهیونیستی گوشه‌ای خیانت‌های آمریکاست انگار اراضی کشورهای اسلامی متعلق به آمریکا است.

عبدالهی با ذکر اینکه اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی نشان داد که رئیس‌جمهور آمریکا قصد خودکشی دارد، گفت: مقامات کشوری، لشکری، آحاد مختلف مردم و مجلس قاطعانه از سپاه پاسداران حمایت می‌کنند و همواره ما به دنبال مقابله به مثل با آمریکا هستیم.

ارتش آمریکا را در منطقه به عنوان سازمان تروریستی می‌شناسیم

وی با اشاره به اینکه برای مقابله به مثل با تصمیم ترامپ، ارتش آمریکا را در منطقه به عنوان سازمان تروریستی می‌شناسیم، ابراز داشت: اقدامات آمریکا در منطقه جزو جنگ و خون‌ریزی مفهوم دیگری ندارد به عبارتی کشتار مردم مظلوم و کودکان بی‌دفاع یمن با حمایت‌های آمریکا صورت می‌گیرد و زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ترامپ اعلام کردک تروریست‌های داعش با حمایت خودشان به وجود آمده است.

نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، هدف آمریکا در تشکیل گروهک‌های تروریستی داعش را نشان دادن وحشی‌گری و کشتار توسط مسلمانان عنوان کرد و گفت: اسلام محمدی هیچ‌گاه به مسلمانان قتل و کشتار یاد نداده بلکه این اسلام آمریکایی بود که کشتار مظلومان و تجاوز به خاک کشورها را رواج می‌دهد.

عبدالهی با تاکید بر اینکه قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی نشان می‌دهد آمریکا در مقابل پاسداران جمهوری اسلامی در عراق و سوریه شکست خورده و به شدت عصبانی است، بیان داشت: ذره‌ای از حمایت‌هایمان از سپاه پاسداران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا کم نمی‌شود و اگر بخواهیم مقابله مثل کنیم قطعاً امنیت نیروهای آمریکایی در منطقه به خطر خواهد افتاد.

وی با تبریک روز پاسدار و جانباز به پاسداران سپاه و جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: آمریکایی‌ها بدانند سپاه و بسیج همواره مورد حمایت ملت ایران بوده و هستند و اگر بخواهند دست از پا خطا کنند پاسخ کوبنده و محکمی از ملت ایران خواهند خورد.

انتهای پیام/