به گزارش خبرنگار اهرامروز، روح‌الله متفکرآزاد در تجمع حماسی گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در شهرستان اهر بابیان فتنه ۸۸ دعوای عناصر ضد انقلاب و ملت ایران بود، اظهار داشت: متاسفانه خیانتی که فتنه‌گران کردند در تاریخ ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد با سوءاستفاده از مسائل اقتصادی، مردم را از انقلاب دل‌سرد کند، افزود: خیانت فتنه در جریان سال ۸۸ بسیار گسترده‌تر از این حرف‌هاست که در ساعتی گفته شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: فردی که نتواند آرای مردم را تحمل کند و پیش از انتخابات کمیته صیانت از آراء تشکیل دهد معلوم می‌کند که فتنه‌ای طراحی شده است.

متفکرآزاد با ذکر اینکه در فتنه ۸۸ ماه‌ها آرامش مردم را برهم زدند و به مقدسات و دین توهین کردند، گفت: بدترین آسیب فتنه ۸۸ کشیده‌شدن اختلافات احزاب سیاسی بین مردم بود به طوری که این اختلافات باعث شد تا برادر در مقابل برادر و پدر در مقابل پسر قرار گیرد و این موضوعی بود که دشمن به دنبال آن است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، شمایی که با خواست مردم به مقام و منصب رسیده‌ای فکر نکن که توانایی خودت بوده بدان شما خادم مردم هستید.

این پژوهشگر با بیان اینکه هر چه در توان داریم از انقلاب اسلامی و نظام و ولایت دفاع می‌کنیم، افزود: اکنون شرایطی به وجود آمده تا سخن گفتن از انقلاب از مد بیفتد چرا که که هدف دشمن این بوده تا ماهیت انقلاب‌مان را تغییر دهد.

متفکرآزاد عنوان کرد: فتنه ۷۸ و ۸۸ را پشت‌سر گذاشتیم و این‌ها امتحانی از سوی پروردگار متعال بود تا ببیند ملت ایران آماده ظهور هستند یا نه، شهید حججی حجتی بر ملت ایران بود و این شهید از امتحان سربلند بیرون‌آمد.

وی با تاکید بر این‌که تربیت انسان‌هایی در حد آخرالزمان از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از نظر فناوری نانو در جایگاه چهارم دنیاست و در بحث سلول‌های بنیادی ششم هستیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز اضافه کرد: ۱۸ سال پیش آمریکایی‌ها می‌گفتند خاورمیانه شکل جدیدی می‌گیرد و ما با افتخار می‌گوییم ملتی هستیم که شکل خاورمیانه را تغییر دادیم.

متفکرآزاد با اشاره به اینکه دو رئیس‌جمهور آمریکا آمد و رفت اما نتوانستند دولت و حکومت سوریه را ساقط کنند، گفت: آمریکایی که صدام را در بیست و یک روز ساقط کرد الان هفت سال است که به دنبال سرنگونی دولت سوریه است ولی تاکنون نتوانسته‌اند چون دیگر ایران اجازه نمی‌دهد آمریکا قلدری کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف یادآور شد: وقتی جوانان ایرانی موفق به تولید موشک شدند و کشور را به خودکفایی رساندند از آن موقع دیگر هیچ کشوری نتوانسته جمهوری اسلامی را تهدید کند.

این پژوهشگر تصریح کرد: جمهوری اسلامی اگر خودکفا نبود و خلع‌سلاح شده بود یقینا هر قلدری می‌توانست عربده‌کشی کند ولی خودکفایی ایران در زمینه‌های مختلف اجازه نداده تا آمریکا بتواند گزینه‌های نظامی‌اش را عملی کند حال می‌بینیم گزینه‌های نظامی آمریکا گزافه‌گویی بیش نبود.

متفکرآزاد با بیان این‌که عراقی‌ها و سوری‌ها قدرشناس نقش‌آفرینی ایران در مقابله با تروریست‌های داعش هستند، بیان کرد: برخی‌ها سعی می‌کنند تا بین عراقی‌ها، سوری‌ها و ایرانی‌ها تفرقه ایجاد کنند اما می‌گوییم ملت مسلمان قدرشناس‌تر از آنچه که دشمنان فکر می‌کنند هستند.

 

انتهای پیام/