به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد سرقینی در جلسه کمیته سالم‌سازی محیط (ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر) با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری اهر ۳۰ مرحله محلات و معابر عمومی شهر اهر را ضدعفونی و گندزدایی کرده‌اند اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی، شهرداری اهر نسبت به ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر عمومی شهر اهر اقدام کرده است.

وی در پاسخ به سوال فرماندار اهر در خصوص اینکه کجا این ۳۰ مرحله ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی شهر را به مردم اطلاع‌رسانی کرده‌اید؟ افزود: در حال حاضر اکنون به اندازه تهیه ۱۲۰ هزار لیتر محلول، آب ژال داریم ولی متاسفانه عملکرد شهرداری در رسانه‌ها منعکس نشد و فقط تخریب کردند، غیر از چند کانال مابقی رسانه‌ها علیه ما شدند، چاله چوله را پیدا کردند به همین خاطر عملکردهایمان منعکس نشد.

شهردار اهر ادامه داد: من به اقدام رسانه‌ها تخریب می‌گویم، بنده هم به رئیس اداره ارشاد گلایه کردم، ببینید می‌نویسند ارسالی کاربران، برای من هم در کانال شهرداری زیاد می‌نویسند که فلان کار را بکنید تا رسانه‌ها با شما کاری نداشته باشند و قرار نیست بیاییم و جو شهر را متشنج کنیم.

سرقینی گفت: آقای فرماندار! شما در طول شش ماه گذشته بعد از تغییر مدیریت شهرداری اهر در کانال‌های خبری شهر غیر از چند کانال، حتی یک مورد گزارش از شهرداری را نمی‌توانید پیدا کنید، طرف می‌گوید اسم شهرداری و شورا در میان هست من انعکاس نمی‌دهم، روزهای گذشته در پوستر برنامه‌ای اسم شورا و شهرداری هم بود و بانی برنامه گفت رسانه‌ها به خاطر اسم شهرداری و شورا منعکس نمی‌کنند گفتم خوب نکنند ما که گلایه نمی‌کنیم حداقل تخریب نکنند.

وی تاکید کرد: شما نگاه کنید به کانال‌های مدنظر، اگر در طول شش ماه گذشته یک مورد از عملکرد شهرداری اهر مشاهده کردید من پشت دستم را بر زمین می‌زنم! آقای فرماندار، مسئولیت کمیته دفین با چه کسی است؟ آقای قاسمی کلیپی تهیه کرده بود اصلاً نامی از شهرداری در آن نبود دست‌شان هم درد نکند، برای تدفین ما زحمت می‌کشیم و هزینه می‌کنیم بعد از کلیپ اسمی از شهرداری اهر قید نمی‌شود! در بقیه رسانه‌ها هم همین‌طور است.

شهردار اهر بابیان اینکه من با افتخار می‌گویم شهرداری اهر در سطح استان تنها شهرداری است که حقوق فروردین‌ماه پرسنل‌اش را پرداخت کرده است، گفت: آقای رسانه چرا می‌نویسی حقوق سه ماه کارکنان عقب افتاده ولی الان که یک ماه در پرداخت حقوق پیش افتاده‌ایم را نمی‌نویسی؟ هدف شما کاملاً مشخص است چرا وقتی ما تحویل گرفتیم و حقوق سه ماه عقب افتاده بود را نوشتین؟ چرا الان که پرداخت حقوق کارکنان را بروز کرده‌ایم نمی‌نویسی؟!

سرقینی اضافه کرد: وقتی من به عنوان سرپرست انتخاب شدم شبانه گفتند سرپرست انتخابی ۲۴ ساعت دوام نیاورد، خبری که به ۴ سال گذشته بازمی‌گشت را دوباره آپدیت کردند، بارها و بارها آمدند و به ما گفتند شکایت کنید گفتم هرچه می‌شود بشود ما نمی‌خواهیم جو متشنج شود، بارها به رئیس اداره ارشاد گفتم مشکل را یا با مذاکره یا هر راهکاری حل کنید، نمی‌دانم ما باید به کسی التماس کنیم؟

وی با تاکید بر اینکه از بابت تهیه محلول ضدعفونی مشکلی نداریم گفت: دست هلال‌احمر و بسیج از بابت همراهی شهرداری اهر درد نکند، فقط محلات و نقاط آلوده که به ضدعفونی نیاز دارد را به ما اعلام کنید.

شهردار اهر گفت: بله ۲ تراکتور جهت ضدعفونی وجود دارد که از آنها برای ضدعفونی شهر استفاده کرده‌ایم و تنها مالک یکی از تراکتورها برای ۱۰ روز استفاده کرایه پرداخت کردیم و آقای قلی‌پور تراکتور خود را برای ۱۰ یا ۱۲ مرحله  ضدعفونی در اختیار شهرداری قرار داد، اما شما عکس همان تراکتور را در رسانه‌ها پیدا کنید، که امکان ندارد پیدا کنید!

سرقینی تصریح کرد: به خاطر عدم انعکاس عملکرد شهرداری اهر در زمینه ضدعفونی شهر در رسانه‌ها، شهردار شهر هم‌جوار اطلاعی از اقدامات ما نداشت، در هر حال تنها چند کانال خبری از جمله آقای بالاگر فعالیت شهرداری را منعکس کردند که از ایشان تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها در کنار اخبار منفی، اخبار مثبت را نیز منعکس کنند، آن وقت هم من می‌دانم نیت فلان رسانه خیر است، آقای ممی‌پور ما در طول ۶ ماه گذشته ۱۵ کوچه را آسفالت کردیم در حالی در طول ۲ سال گذشته حتی یک کوچه هم آسفالت نشده بود پس چرا نگفتند آسفالت نمی‌کنید!

انتهای پیام/