به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی نیرپور در مراسم معارفه رئیس بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر ضمن تشکر از دکتر مهدی زاده رئیس سابق این مجموعه اظهار کرد: در دوران مدیریت دکتر مهدی زاده تحولات خوبی در بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر ازجمله تبدیل دستگاه رادیولوژی به‌صورت دیجیتال، خرید دستگاه سونوگرافی، ارتقاء دستگاه تصویربرداری قلب، خرید دستگاه اکو، تغییرات مؤثر و ارتقاء در آزمایشگاه، آی سی یو، سی‌سی‌یو و ان آی سی یو و اکنون نیز در حال تکمیل مراحل ال دی آر هستیم.

وی با ذکر اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان باقرالعلوم اهر به مساحت ۲۵۰۰ متر احداث‌شده و در آستانه بهره‌برداری است گفت: همه این موارد جز با تلاش و همکاری تمامی همکاران ستادی، پزشکان، پرستاران و کسانی که در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی مشغول خدمت‌رسانی هستند میسر نمی‌شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با معرفی مسئول جدید بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان عنوان داشت: دکتر محمدجواد حیدری از پزشکان و کارکنان باسابقه دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستند که سابقه اجرایی و مدیریت در چند شهرستان استان را نیز دارا می‌باشند که ازاین‌پس در شهرستان اهر از توانمندی های وی بهره خواهیم برد.

دکتر محمدجواد حیدری نیز در این مراسم ضمن تشکر از رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسئولان شهرستان اهر ابراز داشت: به نظر بنده مهم‌ترین واصلی‌ترین شاخص موفقیت در هر سازمان نیروی انسانی آن است که سعی خواهیم کرد با کمک یکدیگر در جهت ارتقاء کیفی مجموعه و نیروی انسانی در بخش درمانی تلاش کنیم.

 

به گزارش خبرنگار اهرامروز، طی حکمی از سوی حجت پور فتحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمدجواد حیدری به‌عنوان رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم اهر معرفی شد.

دکتر محمدجواد حیدری دانش‌آموخته دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و به اکنون عنوان جراح عمومی مشغول به فعالیت است از سوابق وی می‌توان به  ریاست بیمارستان مرند، ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند و ریاست بیمارستان شهرستان کلیبر اشاره نمود.